//
کدخبر: ۲۸۹۹۰۹ //

اقتتاح دانشکده "شیمی" کرمانشاه تا پایان امسال

مدیر امور عمرانی و خدمات فنی دانشگاه رازی کرمانشاه از افتتاح دانشکده شیمی این دانشگاه تا پایان امسال خبر داد.


اقتتاح دانشکده "شیمی" کرمانشاه تا پایان امسال

جهانگیر خزایی در گفت و گو با خبرنگار، بااشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه دانشکده شیمی دانشگاه رازی از سال 1393، اظهار کرد: باتوجه به کمبود اعتبارات و مشکلاتی که در بحث پیمانکاری داشتیم، روند احداث این پروژه با کمی تاخیر مواجه شد.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را در حال حاضر 85 درصد اعلام کرد و افزود: این پروژه در مساحت 5400 متر مربع در پنج طبقه شامل بخش های کلاسی، اداری، آزمایشگاه ها، لابراتوار زبان و... است و تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز،به گفته این مسئول برای احداث دانشکده شیمی دانشگاه رازی تاکنون بالغ بر 14 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

مدیر امور عمرانی و خدمات فنی دانشگاه رازی در ادامه به ضرورت های احداث این پروژه هم اشاره کرد و گفت: گروه مهندسی شیمی دانشگاه رازی سال 1373 در دانشکده فنی راه اندازی شد و در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.

وی افزود: طی سالها فعالیت گروه شیمی ظرفیت ها و تجارب علمی بالایی را در آن شاهد بودیم و در حال حاضر هم دانشمندان بزرگی در این گروه داریم که افتخاری برای حوزه علمی کرمانشاه هستند.

خزایی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون سه پروژه آموزشی دیگر در دانشگاه رازی در حال اجرا است، گفت: فاز دوم دانشکده هنر و معماری، فاز دوم دانشکده اقتصاد و حسابداری و حسابداری جوانرود نیز درحال اجرا هستند و بصورت میانگین بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی یادآورشد: در چند سال گذشته هم دانشکده‌های نفت و پتروشیمی، فاز اول هنر و معماری، برق و کامپیوتر، علوم و مهندسی کشاورزی و فاز اول اقتصاد و حسابداری افتتاح و به بهره برداری رسیده اند.

به گفته این مسئول طی هفت سال گذشته فضاهای آموزشی دانشگاه رازی 49 درصد رشد داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۹۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان