//
کدخبر: ۲۸۱۹۹۲ //

هواشناسی ایران ۹۹/۷/۱۵|هوای شمال ۸ درجه سرد می‌شود

سازمان هواشناسی با اعلام بارش باران و برف ۴ روزه در اکثر مناطق کشور از کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز خبر داد.

هواشناسی ایران ۹۹/۷/۱۵|هوای شمال ۸ درجه سرد می‌شود

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی دو روز آینده در شمال غرب، بخش‌هایی از غرب، سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

همچنین برای بخش‌هایی از مرکز، شرق، زاگرس جنوبی و مرکزی،‌ ارتفاعات کرمان نیز بارش پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. در مناطق مستعد احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شدت بارش‌های امروز مربوط به بخش‌های مرکزی آذربایجان غربی، نیمه‌شمالی آذربایجان شرقی، نیمه شمالی اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی،‌ ارتفاعات البرز در شمال استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران است.

به گزارش فرتاک نیوز،پنجشنبه بارش در سواحل دریای خزر، شمال شرق، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز ادامه خواهد داشت و در شمال غرب و بخش‌هایی از غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی شده است.

روز جمعه برای دامنه‌های البرز مرکزی، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پیش بینی می‌شود. طی این مدت در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب بارش برف پیش بینی شده است.

امروز برای استان‌های واقع در شمال غرب و طی دو روز آینده برای سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز از امروز تا اوایل هفته آینده برای شمال شرق کشور کاهش 4 تا 8 درجه‌ای دما روی می‌دهد. دریای خزر امروز و فردا و از بعدازظهر پنجشنبه و طی روز جمعه بخش‌های مرکزی خلیج‌فارس و به تدریج شرق خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۹۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان