//
کدخبر: ۲۷۹۵۲۲ //

رگبار باران در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به رگبار باران در برخی مناطق کشور گفت: طی هفته آینده سامانه‌ای بارشی از نوار شمالی کشور عبور می‌کند.

رگبار باران در برخی مناطق کشور

صادق ضیاییان در گفت و گو با خبرنگار، با اشاره به اینکه طی امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ شهریور) جوی صاف و آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم است، تصریح کرد: دمای هوا در سواحل دریای خزر نیز افزایش موقتی خواهد یافت. همچنین اواخر وقت فردا و طی روز یکشنبه (۳۰ شهریور) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و برخی مناطق استان اردبیل رشد ابر، رگبار باران، گاهی وزش باد شدید و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با بیان اینکه بارش در استان گیلان و غرب مازندران از شدت بیشتری برخوردار است، گفت: طی این مدت دریای خزر نیز مواج خواهد بود همچنین طی روز دوشنبه (۳۱ شهریور) در برخی مناطق استان‌های اردبیل و گیلان و روز سه‌شنبه (۱ مهر) به ویژه طی ساعات بعد ازظهر در مناطق شمالی استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز چهارشنبه (۲ مهر) با عبور سامانه بارشی از نوار شمالی کشور در برخی مناطق شمالی استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد، کاهش نسبی دما، ابرناکی، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

ضیاییان ادامه داد: طی روز جمعه (۴ مهر) در مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۹ شهریور) صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۳۰ شهریور) نیز صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۵۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان