//
کدخبر: ۲۸۰۳۰۵ //

نوبت‌دهی اینترنتی در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه آغاز شد

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان کرمانشاه از آغاز نوبت‌دهی اینترنتی در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه از امروز(پنجشنبه، سوم مهر) خبر داد.

نوبت‌دهی اینترنتی در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه آغاز شد

سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: در راستای تسهیل ارائه خدمات به شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، دریافت خدمات در مرکز تعویض پلاک از این پس با اخذ نوبت اینترنتی قبلی امکانپذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: در همین راستا افرادی که قصد مراجعه به مرکز تعویض پلاک کرمانشاه را دارند می توانند با مراجعه به سایت راهور 120 و یا تارنمای اینترنتی به آدرس Nobatdehi.epolice.ir ابتدا نسبت به افتتاح حساب کاربری اقدام و سپس برای دریافت نوبت تقاضا دهند.

به گزارش فرتاک نیوز،شیری تصریح کرد: متقاضیان دریافت خدمات از مرکز تعویض پلاک، پس از دریافت پیامک افتتاح حساب کاربری با انتخاب استان و شهر محل سکونت و همچنین نوع خدمات مورد نیاز، مبادرت به تعیین روز و ساعت حضور در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه می کنند.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه یادآور شد: پس از سیر این مراحل، پیامکی که حاوی کد رهگیری است به تلفن همراه فرد متقاضی ارسال می شود که ارائه آن در زمان حضور در مرکز تعویض پلاک الزامی است .

وی خاطرنشان کرد: کلیه خدمات تعویض پلاک از جمله نقل و انتقال مالکیت، صدور المثنی شناسنامه، المثنی کارت خودرو و سایر خدمات برای مالکین خودرو های سبک، نیمه سنگین، سنگین، عمرانی و موتورسیکلت در مرکز تعویض پلاک و با نوبت اینترنتی قبلی انجام می شود.

 شیری همچنین با اشاره به اضافه شدن دو غرفه دیگر به غرفه های موجود مرکز تعویض پلاک، تصریح کرد: افرادی که نوبت اینترنتی دریافت نکرده اند از ورودشان جلوگیری می شود.

این مقام انتظامی در پایان گفت: مراجعینی که به دلیل نقص مدارک از مرکز خارج می شوند در صورت مراجعه مجدد در همان روز خدمات مورد نیاز به آنها ارائه می شود، اما در صورتی که به روز دیگر موکول شود، دریافت دوباره نوبت اینترنتی الزامی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۳۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان