//
کدخبر: ۲۸۰۰۴۹ //

مرگ هشت کودک زیر پنج سال در کرمانشاه بر اثر کرونا

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون هشت کودک زیر پنج سال در استان بر اثر کرونا فوت کرده‌اند که همگی دارای بیماری زمینه‌ای شدید بوده‌اند.

مرگ هشت کودک زیر پنج سال در کرمانشاه بر اثر کرونا

ابراهیم شکیبا، سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین اخبار شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: آمار بستری‌های بر اثر کرونا در مراکز درمانی استان افزایش یافته که به تبع آن تعداد بیماران بستری در بخش آی.سی.یو و اینتوبه نیز بالا رفته است.

او ادامه داد: همه‌گیری طولانی مدت کرونا ویروس نباید مردم را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی خسته کند، چون واقعا هنور درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد و تنها راه پیشگیری از این بیماری شست‌وشو دست‌ها، استفاه از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای به بازگشایی مدارس داشت و گفت: وضعیت مدارس استان به لحاظ رعایت نکات بهداشتی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس مطلوب است، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به خوبی رعایت می‌شود.

شکیبا حضور در مدارس را اجباری ندانست و گفت: والدین در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس نگران نباشد، اگر هم نگران هستند می‌توانند فرزندانشان از طریق فضای مجازی آموزش‌ها را پیگیر باشند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: خبری به نقل از اینجانب مبنی بر فوت تعدادی دانش‌آموز در استان نقل شده که کاملا کذب است و اصلا صحت ندارد.

او گفت: از ابتدای اپیدمی اول اسفندماه سال گذشته تاکنون، هشت کودک زیر پنج سال بر اثر کرونا فوت کرده‌اند که همگی دارای بیماری زمینه‌ای شدید بوده‌اند و طبیعتا جزء دانش‌آموزان هم نیستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان