//
کدخبر: ۲۷۷۹۸۱ //

آغاز طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در کرمانشاه

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه، از آغاز طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در کرمانشاه خبر داد و گفت: اگر هر کاسب و بازاری بتواند نیاز دانش‌آموزی را برطرف کند، بسیاری از مشکلات خانواده‌ها و دانش‌آموزان محروم برطرف می‌شود.

 آغاز طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در کرمانشاه

رضا سلیم‌ساسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار، از آغاز طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس اتاق اصناف و بسیج اصناف با همراهی فرماندهان سپاه ناحیه کرمانشاه طرح ملی «یک کاسب و یک دانش آموز» را در مدارس کرمانشاه به اجرا درآوردند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی پشتیبانی مالی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و حاشیه‌نشین را از اهداف این طرح دانت و گفت: اگر هر کاسب بتواند نیازهای دانش‌آموزانی که به دلیل عدم تمکن مالی اولیا با کیف‌های خالی از نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر راهی مراکز آموزشی شدند را تامین کند، بسیاری از مشکلات خانواده‌ها و دانش‌آموزان محروم برطرف می‌شود.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با دعوت از خیرین، اصناف،  بازاریان و فعلان اقتصادی برای تداوم این طرح خداپسندانه، گفت: با تهیه بسته‌های لوازم التحریر و اهدا به کودکان دیارمان این آینده‌سازان فردای ایران اسلامی شادی را به بچه ها هدیه خواهیم کرد و لبخند به لب‌های معصومشان خواهد نشست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان