//
کدخبر: ۲۷۷۶۵۲ //

سازمان هواشناسی نسبت به بالا آمدن آب رودخانه ها هشدار داد

یک کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه طی روز‌های آتی احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل وجود دارد، متذکر شد: توصیه می‌شود کشاورزانی که در این استان‌ها ساکن هستند تمهیدات لازم را برای انبارداری و نگهداری از محصولات کشاورزی خود ایجاد کنند.

سازمان هواشناسی نسبت به بالا آمدن آب رودخانه ها هشدار داد

امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی امروز و فردا برای برخی مناطق غرب و شمال غرب کشور، استان اردبیل، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی در بعضی ساعات بارش باران به صورت پراکنده و گاهی همراه رعد و برق و تند باد‌های لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز،وی ضمن اشاره به اینکه بارش‌ها در استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی از مقدار بیشتری برخوردار است، متذکر شد: توصیه می‌شود کشاورزانی که در این استان‌ها ساکن هستند تمهیدات لازم را برای انبارداری و نگهداری از محصولات کشاورزی خود ایجاد کنند.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: از روز شنبه بارش‌ها به نقاطی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی محدود می‌شود و یکشنبه بارش‌های پراکنده باران در ارتفاعات البرز غربی و زاگرس مرکزی جنوبی رخ می‌دهد.

نقشینه با تاکید بر اینکه طی روز‌های آتی احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل وجود دارد، افزود: ۳ روز آینده در شرق و جنوب کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید اتفاق می‌افتد، که می‌تواند سبب خیزش گرد و خاک شود.

وی با بیان اینکه برای تهران طی ۵ روز آینده آسمانی صاف و گاهی نیمه ابری پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: امشب احتمال بارش پراکنده باران درارتفاعات تهران شهر‌های آبعلی، دماوند و فیروز کوه وجود دارد.

این کارشناس سازمان هوا شناسی ادامه داد: هوای پایتخت فردا یک درجه خنک می‌شود و بیشینه دمای آن امروز ۳۳ و فردا و پس فردا ۳۲ است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان