//
کدخبر: ۲۷۵۸۱۷ //

هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۹| هوای شمال گرم می شود

سازمان هواشناسی از رگبار باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها تا یکشنبه آینده خبر داد و اعلام کرد:‌دمای هوا در نوار شمالی کشور ۴ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.

هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۹| هوای شمال گرم می شود

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 2 روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق فارس رگبار، وزش باد و رعدوبرق پیش بینی شده و روز جمعه این شرایط محدود به ارتفاعات کرمان خواهد بود.

امروز در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق استان اردبیل بارش پراکنده باران گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده است. بعدازظهر روزهای شنبه و یکشنبه آینده در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران، وزش باد همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز،بر اساس اعلام سازمان هواشناسی همچنین یکشنبه آینده بارش در سواحل دریای خزر پیش بینی شده است. پدیده غالب 5 روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک خواهد بود.

شرق دریای همان نیز طی 5 روز آینده مواج پیش بینی شده است. شایان ذکر است از امروز تا جمعه دمای هوا در نوار شمالی کشور بین 4 تا 6 درجه افزایش  می‌یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۸۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان