//
کدخبر: ۲۷۳۷۰۶ //

اعلام زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دو پردیس دانشگاه تهران

ثبت نام الکترونیکی متقاضیان دکتری بدون آزمون دو پردیس بین المللی ارس و کیش دانشگاه تهران برای سال تحصیلی از فردا چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه شروع می شود.

اعلام زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دو پردیس دانشگاه تهران

دانشگاه تهران اعلام کرد؛ متقاضیان شرکت کننده در آزمون اختصاصی «دکتری تخصصی» که براساس شیوه نامه اختصاصی پردیس بین المللی ارس و پردیس کیش این دانشگاه، در صورت داشتن مندرج در شیوه نامه می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۵ مرداد تا ۱۴ شهریور ماه برای انجام ثبت نام الکترونیکی به وب گاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به نشانی Academics.ut.ac.ir مراجعه کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،بر این اساس رشته‌های مورد پذیرش و راهنمای ثبت نام در آزمون اختصاصی «دکتری تخصصی» در سامانه مذکور قرار گرفته است.

همچنین اطلاع رسانی به متقاضیان فوق منحصرا از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران صورت می‌پذیرد و داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به سایت پردیس بین المللی ارس به نشانی aras.ut.ac.ir  و پردیس بین المللی کیش Kish.ut.ac.irمراجعه کنند.

تمامی داوطلبان موظف هستند در تاریخ‌های مقرر نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سایت مذکور اقدام کنند و با در دست داشتن تاییدیه ثبت نام الکترونیکی برای انجام مصاحبه به پردیس ذیربط مراجعه نمایند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۷۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان