//
کدخبر: ۲۷۱۲۷۶ //

تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران آغاز شد

دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشگاه تهران موظف به تخلیه خوابگاه های خود شدند.

تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران آغاز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

معاونت دانشجویی دانشگاه تهران اعلام کرد: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده در ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تنها دانشجویانی که توانسته‌اند از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه و پس از انجام فرایند آموزشی، اجازه ورود به دانشگاه و خوابگاه را اخذ کنند؛ امکان اسکان برای ایام تابستان را خواهند داشت.

همچنین با توجه به اینکه ایام تابستان فرصت مناسب جهت تعمیر، تجهیز و آماده سازی واحدهای خوابگاهی برای شروع سال تحصیلی جدید خواهد بود ، دانشجویان ساکن خوابگاه تا ۵ مرداد ماه سال جاری  (ساعت ۸ الی ۱۶) فرصت دارند  نسبت به تخلیه اتاق و انتقال لوازم شخصی به انبار تعیین شده در واحد خوابگاهی خود اقدام کنند.

بدیهی است با توجه به ضرورت انجام تعمیرات و نظافت اتاق های خوابگاهی؛ در صورت عدم مراجعه و تخلیه در تاریخ فوق، مدیریت خوابگاه هیچ مسئولیتی بابت لوازم شخصی دانشجو نداشته و لوازم توسط خدمات به انبار خوابگاه انتقال داده می‌شود.

همچنین در صورت اعلام وضعیت قرمز برای شهر تهران از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تاریخ‌های جدیدی برای تخلیه اتاق‌ها اعلام خواهد شد.

لغو آزمون های زبان عمومی

همچنین  با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رشد نسبی اپیدمی ویروس کرونا در سطح کشور، برگزاری آزمون زبان عمومی تا اطلاع ثانوی، لغو می شود .

بدیهی است پس از فراهم شدن شرایط و اخذ مجوز از مراجع محترم ذیصلاح،‌چگونگی و تاریخ برگزاری آزمون زبان عمومی (UTEPT) به اطلاع داوطلبین خواهد رسید.بر این اساس درخصوص برگزاری آزمون به صورت الکترونیکی (مجازی) اقداماتی انجام گرفته است که در صورت حصول نتیجه اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان