//
کدخبر: ۲۶۷۶۹۵ //

بارش باران و کاهش ۷ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران و کاهش تا ۷ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها از افزایش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما تا آخر هفته در پاره‌ای مناطق خبر داد.

 بارش باران و کاهش ۷ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس تحلیل جدیدترین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز برای سواحل دریای خزر، اردبیل، بخش‌هایی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی افزایش ابر، بارش باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

این شرایط فردا علاوه بر مناطق یاد شده برای شمال زنجان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش بینی شده است. روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش باران، وزش باد و گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده با توجه به شرایط مونسونی به تناوب جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و بخش‌هایی از جنوب و ارتفاعات کرمان در بعدازظهر افزایش ابر، رگبار موقتی باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

فردا همچنین کاهش 4 تا 7 درجه‌ای دما در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی روی می دهد و از روز دوشنبه اردبیل، خراسان جنوبی، بخش‌هایی از شمال سیستان و بلوچستان و از سه شنبه استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی افزایش 4 تا 8 درجه‌ای دما را تا آخر هفته تجربه خواهند کرد. در سایر مناطق کشور نوسان دمایی 2 تا 3 درجه خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۶۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان