//
کدخبر: ۲۶۶۸۲۴ //

هواشناسی از کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور خبر داد

سازمان هواشناسی از کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها از جمله سواحل دریای خزر و رگبار ۳ روزه باران در ۸ استان خبر داد.

هواشناسی از کاهش 6 تا 12 درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور خبر داد
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای شمال استان‌های آذربایجان غربی،‌آذربایجان شرقی، اردبیل،‌  جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار پراکنده باران گاهی همراه با وزش باد و رعدوبرق پیش بینی شده است.

فردا و روز پنجشنبه برای جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار باران، وزش باد و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

به تدریج با نفوذ جریان خنک شمالی به سواحل دریای خزر طی روزهای جمعه،‌شنبه و یکشنبه بارش باران،‌کاهش محسوس دما،‌وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است. همچنین امروز در برخی مناطق استان‌های سمنان،‌خراسان شمالی،‌خراسان رضوی،‌خراسان جنوبی،‌کرمان،‌سیستان و بلوچستان در برخی ساعات وزش باد شدید روی می‌دهد. این شرایط از امروز تا یکشنبه هفته آینده برای شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل برقرار است که در برخی ساعات همراه با گردوخاک خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا پجشنبه در اکثر مناطق کشور افزایش نسبی دما روی می‌دهد و از جمعه با نفوذ هوای خنک شمالی ابتدا شمال غرب کشور، سواحل شمالی و به تدریج شمال شرق کشور کاهش دما 8 تا 12 درجه را تا روز یکشنبه هفته آینده تجربه خواهد کرد.در سایر مناطق نیمه شمالی کشور طی این مدت کاهش دما حدود 6 درجه خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان