//
کدخبر: ۲۶۴۱۶۶ //

پیش بینی باران در برخی استان‌ها از امروز

سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران طی امروز و فردا در برخی استان‌ها و کاهش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر از فردا تا یکشنبه هفته آینده خبر داد.

پیش بینی باران در برخی استان‌ها از امروز
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز شمال غرب، شمال شرق،‌ ارتفاعات جنوبی زاگرس واقع در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد،‌ شمال فارس،‌ شمال هرمزگان و ارتفاعات کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر،‌ رگبار پراکنده باران،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

در بعدازظهر امروز مناطقی از غرب،‌ شمال غرب،‌ مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان،‌ قزوین،‌ البرز،‌ تهران،‌ مرکزی، قم و سمنان گاهی وزش باد روی می‌دهد و وقوع پدیده گردوخاک در این مناطق پیش بینی می‌شود.

همچنین امروز به دلیل وزش باد جنوبی نسبتا شدید در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش دما روی می‌دهد و از فردا تا یکشنبه هفته آینده با حاکم شدن جریانات شمالی کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

بعدازظهر فردا و اوایل شب،‌ رشد ابرهای همرفتی و رعدوبرق در بخش‌هایی از شمال شرق، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده و روز جمعه در اکثر مناطق کشور جو آرامی حاکم خواهد بود.

شنبه و یکشنبه هفته آینده در مناطقی از شمال غرب،‌ سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور رگبار باران گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و کاهش دما پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از اواخر وقت فردا پنجشنبه تا روز یکشنبه خلیج فارس و به طور معمول این فصل از سال شرق دریای عمان مواج پیش بینی شده و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده دریای خزر مواج خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۱۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان