//
کدخبر: ۲۶۴۰۱۷ //

آغاز توزیع بسته‌های حمایتی هلال احمر کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز توزیع هزار و ۶۰ بسته حمایتی کمک‌های مومنانه خیران برای نیازمندان در قالب طرح مواسات، پویش همدلی و طرح دست یار خبر داد.

آغاز توزیع بسته‌های حمایتی هلال احمر کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر «فرزین معتمدی» اظهار کرد: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر فرهنگی همدلی، باهم بودن و برای هم بودن و کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر و خانواده هایی که شغل آنها به واسطه ویروس کرونا متاثر شده است، جمعیت هلال احمر استان از محل کمک‌های خیران مبلغ سه میلیاد و ۲۰۰ میلیون ریال اقلام غذایی شامل برنج، روغن و کنسروجات برای اهدا به خانواده های نیازمند خریداری کرده است.

وی ارزش ریالی هر بسته حمایتی را بیش از سه میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها هفته آینده در بین نیازمندان شناسایی شده در کل استان توزیع خواهد شد.

معتمدی اظهار داشت: خانوارهای نیازمند با مددکاری صورت گرفته شناسایی شده و این کمک ها با رعایت حفظ کرامت، شان و منزلت این عزیزان در بین آنها توزیع خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه گفت: بسته بندی اقلام فوق توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته که جای قدردانی دارد.

وی در پایان ضمن تشکر از خیران استان گفت: این طرح با حمایت مردم و خیران ادامه داشته و جمعیت هلال احمر به عنوان امانت دار این عزیزان اعلام می دارد که این کمک ها با شفاف سازی کامل به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۵۱ هزار و ۴۶۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۷۹۷ نفر رسید.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۵۴ هزار و ۴۴۵ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۸۷۸ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (دوازدهم خرداد) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی ۲ هزار و ۹۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۶۵۲ مورد بستری و  ۲ هزار و ۳۲۷ (حدود ۷۸ درصد) از موارد سرپایی و افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۱۵۴ هزار و ۴۴۵ نفر رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۰۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان