//
کدخبر: ۲۶۴۰۰۵ //

هشدار به مردم سنندج/ از ترددهای غیر ضروری و تجمع در اماکن عمومی خودداری شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مردم از ترددهای غیر ضروری و تجمع در اماکن عمومی خودداری کرده تا از شیوع بیشتر بیماری کرونا جلوگیری شود.

هشدار به مردم سنندج/ از ترددهای غیر ضروری و تجمع در اماکن عمومی خودداری شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین خوش اقبال عصر دیروز در جلسه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای استان کردستان در محل سالن جلسات شهدای گمنام استانداری با بیان این مطلب اظهار کرد: باید از تلاش ها و زحمات پرسنل تلاشگر نظام درمانی استان و کشور در راه مقابله با بیماری کرونا تقدیر کنیم و یاد و خاطره شهدای عرصه درمان را در راه ریشه کنی بیماری کرونا گرامی بداریم.

وی افزود: بر طبق اعلام وزارت بهداشت و درمان هنوز بیماری کرونا بسیار خطرناک است و کاملا ریشه کن نشده و همه باید با رعایت دقیق پروتکل‌های درمانی از شیوع بیشتر آن جلوگیری کنیم.

خوش اقبال ادامه داد: با وجود گسترش بیماری در کشور اقدامات موثر و خدمات ارزنده تیم درمانی جهت مقابله با بیماری بسیاری تاثیرگذار بوده و کشورمان در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان از وضعیت درمانی مطلوبی برای مقابله با بیماری کرونا برخوردار می باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: باید حساسیت را در جامعه افزایش دهیم تا مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با درک شرایط موجود همکاری بیشتری برای مقابله و کاهش بیماری به عمل آورند.

وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان کشور همواره با تدابیر خود در کنار مردم قرار دارند و در این راستا با حمایت از طرح های پیشگیرانه گام های اساسی برای کاهش میزان مبتلایان بیماری کرونا برداشته شده است.

خوش اقبال با اعلام اینکه وضعیت استان به ویژه شهر سنندج در حالت هشدار و قرمز قرار دارد از شهروندان خواست تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و درمانی مانع از شیوع بیماری کرونا شوند و تاکید کرد: در غیر این صورت و عدم رعایت قوانین پیشگیرانه مجبور خواهیم شد تا محدودیت های بیشتری را برای شهروندان و دستگاه‌های اجرایی اعمال کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: مردم از ترددهای غیر ضروری و تجمع در اماکن عمومی خودداری کرده تا از شیوع بیشتر بیماری کرونا جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن ایام تعطیلات پیش رو قطعا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی شاهد شیوع بیشتر بیماری کرونا در جامعه خواهیم بود لذا از مردم درخواست می کنیم تا رعایت فاصله گذاری اجتماعی مانع از گسترش بیماری شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اذعان کرد: برای جلوگیری از هرگونه گسترش بیماری کرونا همچنان آرامستان سنندج بسته و با رعایت دقیق دستورالعملهای بهداشتی فعالیت خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: شهروندان باید از برگزاری هرگونه مراسم عروسی خودداری کنند تا از همه گیری بیماری از طریق تجمع مردم در این مراسمات جلوگیری شود.

خوش اقبال افزود: اگر افرادی از این دستورات تخطی کنند به شدت از طریق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد و در حقیقت اولویت دولت حفظ سلامتی و جان مردم است و با مواردی که سلامت مردم را به مخاطره بیاندازد بشدت برخورد می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در پایان یادآور شد: باید یادی کنیم از امام راحل و شهدای انقلاب به خصوص شهدای ۱۵ خرداد که با نثار خون خود از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و سرافرازی و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۰۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان