//
کدخبر: ۲۶۲۲۵۷ //

مهلت ثبت نام وام ویژه دکتری امروز پایان می پذیرد

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: مهلت ثبت نام برای دریافت وام ویژه دکتری امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت پایان می‌پذیرد.

مهلت ثبت نام وام ویژه دکتری امروز پایان می پذیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

الیاس منیری در گفت و گو با خبرنگار ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مهلت ثبت نام برای دریافت انواع وام‌های دانشجویی که به دلیل شیوع و همه‌گیر شدن بیماری نوپدید کووید -19 و تعطیلی بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سه بار تمدید شد و در نهایت ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری پایان یافت. اما زمان ثبت درخواست وام تحصیلی ویژه دکتری برای دانشجویان که از صندوق رفاه دانشجویان دریافت میکنند امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت پایان می‌پذیرد.

وی گفت: دانشجویان دکتری که متقاضی دریافت وام ویژه دکتری از بانک توسعه و تعاون هستند نیز تا پایان تیر ماه برای ثبت نام مهلت دارند.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد: دانشجویان دکتری روزانه (جهت وام تحصیلی ویژه دکتری) پس از ثبت درخواست در پرتال حتماً باید فرم‌های مربوط به وام‌های مورد نظر را دانلود کرده، پس از تکمیل کلیه قسمت‌ها در هر دو فرم و امضاء کردن محل مربوط، تصویری واضح از فرم‌ها را به ایمیل kh.stu@modares.ac.ir ارسال کنند.

بر اساس مصوبه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان، مبلغ وام ضروری دانشجویان در بخش مسکن، زیارت و ازدواج به یک میلیون تومان افزایش یافت.

تسهیلات و وام‌های ویژه دکتری به دانشجویانی اختصاص می‌یابد که در بانک توسعه تعاون پرونده تشکیل داده و برای یک بار از آن بانک وام دریافت کرده‌اند. مبلغ این وام ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

وام تحصیلی ویژه دکتری صندوق رفاه دانشجویان در یک لیست به مبلغ سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای ۶ ماهه نخست سال تحصیلی جاری امکان‌پذیر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۲۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان