//
کدخبر: ۲۰۱۶۲۹ //

شهریه امسال دانشجویان پیام نور را بانک‌ها پرداخت می‌کنند

رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه شهریه این دانشگاه یک سوم دیگر مراکز علمی است، گفت: برای سال تحصیلی جدید همه هزینه تحصیل دانشجویان این دانشگاه توسط بانک های طرف قرارداد ما پرداخت می‌شود.

شهریه امسال دانشجویان پیام نور را بانک‌ها پرداخت می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه به طور متوسط دانشجویان این دانشگاه کم برخوردار هستند، گفت: طبق برنامه ریزی و تفاهم نامه های متنوعی که با بانک های مختلف امضاء کرده ایم از سال تحصیلی جدید هیچیک از دانشجویان دانشگاه پیام نور دغدغه شهریه تحصیل نخواهند داشت.

وی افزود: به طور طبیعی وزارت علوم به دانشجویان تسهیلات مالی برای کمک به شهریه می کند که با محدودیت روبرو است اما این دانشگاه با امضاء تفاهم نامه با ۲ بانک جدید تا سقف ۲۰ میلیون تومان بر اساس شهریه، به دانشجویان وام می دهد.

زمانی ادامه داد: دانشجویان با یک بار مراجعه به بانک می توانند تمامی شهریه دوران تحصیل خود را پرداخت بکنند به طوری که بانک های طرف قرارداد به سامانه گلستان دانشگاه متصل هستند و به صورت خود کار در هر ترم تحصیلی شهریه دانشجو را پرداخت می کند این در حالی است که بازپرداخت شهریه دانشجویان ۴۸ ماهه بوده و با سود یک و چهاردرصدی محاسبه می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: از سال تحصیلی جدید طبق اعلام بانک های مورد قرارداد تا ۲۰۰ هزار نفر دانشجو می تواند از تسهیلات بانک های طرف قرارداد این دانشگاه استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد، با اشاره به ارائه تسهیلات وام دانشجویی در سال گذشته افزود: در طول سال گذشته دانشگاه پیام نور نزدیک به ۸ میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات برای شهریه دانشجویان از طریف بنیاد علوی و بانک های طرف قرارداد خود پرداخت کرده است اما امسال نیز این مبلغ با افزایش ۲ برابری به ۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

زمانی خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور تا ۲ ماه دیگر تا شروع سال تحصیلی جدید با ۲ بانک جدید برای ارائه تسهیلات به دانشجویان قرارداد می بندد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان