//
کدخبر: ۲۶۱۸۲۰ //

اعلام آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۶۹۱ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ خبر داد و گفت: این آزمون دوم و سوم مرداد ماه برگزار می‌شود.

اعلام آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد
به گزارش فرتاک نیوز،

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌وگو با خبرنگار، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس اعلام قبلی سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درخصوص اعلام زمان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روزهای دوم و سوم مرداد ماه سال جاری، تسهیلاتی برای داوطلبان ثبت‌نام کننده در این آزمون جهت پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلا در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، در نظر گرفته شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز گذشته، ۲۷ اردیبهشت ماه می‌توانستند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کرده و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.

زرین آمیزی خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آمار در مجموع تعداد ۶۹۱ هزار و ۶۸  نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ثبت نام کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ کرده که آنها نیز در بازه زمانی فوق پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دوم و سوم مرداد ماه در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۸۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان