//
کدخبر: ۲۶۱۶۲۸ //

امشب پایان زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: زمان ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ امشب پایان می‌پذیرد.

امشب پایان زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
به گزارش فرتاک نیوز،

"فاطمه زرین آمیزی" سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد۹۹ گفت: زمان ثبت نام  آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ امشب به پایان می‌رسد و این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد. تا این لحظه تعداد ۶۷۶ هزار و ۹۵۵ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده‌اند.

زرین آمیزی گفت: با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ (در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹)، تسهیلاتی برای داوطلبان ثبت نام کننده و جاماندگان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: همچنین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی نیز امشب پایان می‌پذیرد. علاوه بر این ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۹ از فردا آغاز می‌شود و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد.

زرین آمیزی اضافه کرد: داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، نیز می‌توانند تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین اطلاعیه‌های مربوط به اصلاحات آن (به تاریخ‌های ۲۵ آذر ۹۸ و ۱۴ بهمن ۹۸) در این آزمون ثبت نام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان