//
کدخبر: ۲۵۴۹۴۷ //
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت خبر داد:

ثبت‌نام مجدد آزمون ارشد پزشکی از هفته آینده

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی از هفته آینده ۲۵ فروردین ماه خبر داد.

ثبت‌نام مجدد آزمون ارشد پزشکی از هفته آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر آبتین حیدرزاده ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از هفته آینده ۲۵ فروردین ماه سال جاری آغاز می‌شود و این مهلت تا ۲۷ این ماه ادامه دارد، داوطلبان در این مهلت تعیین شده می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین داوطلبان آزمون فوق که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند و یا داوطلبانی که هزینه ثبت‌نام را پرداخت کرده و کد پیگیری دریافت کرده‌اند ولی به دلیل اتمام مهلت ثبت‌نام نتوانسته‌اند ثبت نام کنند و همچنین داوطلبانی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می‌توانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش در زمان فوق اقدام کنند.

به گفته رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، داوطلبان قبل از اقدام به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون که بر روی سایت این مرکز قرار داده شده است را مطالعه کنند.

دکتر حیدرزاده گفت: آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۹ در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه سال ۹۹ برگزار می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی بر اساس برنامه قبلی بوده است و چنانچه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی تغییری در آن بدهد در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۹۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان