//
کدخبر: ۲۶۱۶۳۲ //

ثبت‌نام مدارس از اول خردادماه شروع می شود

به گفتۀ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین، ثبت نام مدارس استان از اول خردادماه آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام مدارس از اول خردادماه شروع می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان که با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری کرونا تدوین شده، برای همه مدارس استان ارسال شده است.

وی افزود: ثبت‌نام مدارس از اول خردادماه شروع شده و احتمالاً تا ۳۱ مرداد به اتمام می‌رسد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: تأکید ما این است که ثبت‌نام تا جایی که امکان دارد به صورت سیستمی باشد و اگر در مواردی مثل ورودی دوره‌ها ضرورت داشت، باید مدارس ترتیبی اتخاذ کنند که تجمع والدین در مدرسه و محل ثبت نام صورت نگیرد.

حکیم زاده با اشاره به بازگشایی مدارس به صورت اختیاری از امروز نیز اظهار کرد: بازگشایی یک ماهه مدارس برای رفع اشکال به ما این اطمینان را می‌دهد که وضعیت آموزشی دانش آموزان را ارزیابی کنیم و نقاط قوت و ضعف را برای ادامه راه بشناسیم.

وی بر ضرورت توسعۀ آموزش بر بسترهای قابل اجرای مجازی و استفاده از تجارب دوماه گذشته در ارتباط با مدرسۀ تلویزیونی و شبکه شاد برای بهتر کردن عملکرد آموزش تأکید کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان گفت: در مجموع با رعایت پروتکل‌ها فکر می‌کنم این بازگشایی به افزایش کیفیت آموزشی مدارس کمک کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۶۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان