//
کدخبر: ۲۶۰۸۱۲ //

دانش آموزان به صورت داوطلبانه می توانند به مدرسه بروند

استاندار هرمزگان گفت: از مردم در همه مناطق هرمزگان به ویژه در شهر بندرعباس، می‌خواهیم به طور جدی فاصله‌گذاری و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

دانش آموزان به صورت داوطلبانه می توانند به مدرسه بروند
به گزارش فرتاک نیوز،

فریدون همتی صبح امروز(۲۲ اردیبهشت ماه) در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، عنوان کرد: در شرایط فعلی رعایت تمامی پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و همچنین بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی از ضرورت‌های بسیار مهم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: از مردم در همه مناطق هرمزگان به ویژه در شهر بندرعباس، می‌خواهیم برای کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا، به طور جدی فاصله‌گذاری و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار هرمزگان افزود: افرادی که ضرورت دارد از خانه بیرون بیایند باید بهداشت فردی و اجتماعی و فاصله گذاری را رعایت کنند.

همتی تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مدارس سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت به مدت یک ماه بازگشایی می‌شوند تا رفع ابهام و‌ اشکالات درسی دانش آموزان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و دانش آموزان به صورت داوطلبانه می توانند به مدرسه بروند و شرایط برای پاسخگویی به اشکالات و سوالات درسی دانش آموزان با حضور مستمر معلمان فراهم می‌شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: این دستورالعمل کشوری است و شامل همه مناطق سفید، زرد و قرمز می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان