//
کدخبر: ۲۶۱۶۱۷ //

افتتاح ۱۲ زمین ورزشی خیرساز در کرمانشاه

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان از اتمام عملیات احداث 12 زمین ورزشی خیرساز در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

افتتاح 12 زمین ورزشی خیرساز در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهمند سال افزون در گفت وگو با خبرنگار، بااشاره به گذشت حدود 4 ماه از کلنگ زنی 15 زمین چمن ورزشی خیرساز در کرمانشاه، اظهارکرد: باتوجه به رایزنی‌های انجام گرفته قرار بود این تعداد زمین با کمک خیرین ورزش یار استان در محلات محروم شهر کرمانشاه احداث شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی و همکاری خوب خیرین ورزش یار استان درحال حاضر عملیات احداث 12 مورد از این زمین‌ها به اتمام رسیده و بزودی شاهد افتتاح آن‌ها خواهیم بود.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: این تعداد زمین چمن مصنوعی در ابعاد 45*25 متر بوده و با در نظر گرفتن فضای رختکن برای هرکدام حدود 600 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

به گفته این مسئول، پس از رفع مشکل تامین زمین برای سه زمین باقی مانده، بزودی عملیات احداث آنها نیز آغاز می‌شود.

سال افزون درادامه بااشاره به آغاز عملیات احداث 40 زمین روباز خاکی در روستاهای استان از سال گذشته، اظهارکرد: تا پایان سال 1398 از این تعداد حدود 20 زمین را افتتاح و به بهره برداری رساندیم و طبق برنامه ظرف هفته‌های آینده هم 12 زمین دیگر که اکنون پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد دارند را افتتاح خواهیم کرد.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه به تشریح  آخرین وضعیت نوسازی مجموعه  ورزشی آزادی شهر کرمانشاه پرداخت و گفت: در مجموعه  ورزشی آزادی که قدمتی 40 ساله دارد، نزدیک به 25 فضا شامل دفاتر هیات‌های ورزشی، سالن‌ها و زمین‌های ورزشی داریم.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه این مجموعه در محلی قابل دسترس برای اکثر شهروندان قرار گرفته و از سوی دیگر تعداد زیادی از رشته‌های مادر مانند دوومیدانی، ژیمناستیک ، والیبال و... در داخل مجموعه قرار گرفته‌اند، برای همین میزان تردد به آن بالاست و در سالهای گذشته بخش‌هایی از آن دچار فرسودگی‌های شدیدی شده بود.

سال افزون یادآورشد: عملیات نوسازی حدود 95 درصد فضاهای این مجموعه را از سال گذشته آغاز کردیم و توانستیم زمین شماره دو آن را که برای استعدادیابی و آموزش فوتبال به رده‌های پایه بود را با صرف دو میلیارد تومان چمن مصنوعی کنیم.

وی بااشاره به اتمام نوسازی زمین چمن شماره یک هم گفت: علاوه بر نوسازی چمن شماره یک که با صرف 300 میلیون تومان برای میزبانی رقابت‌های تیم‌های لیگی استان آماده شده، سکوها و فضای آن را هم استاندارد و بروز رسانی کردیم.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جونان استان تصریح کرد: در کنار این دو زمین، کار استاندارد سازی سالن شهید بهشتی، سالن والیبال هادیان، سالن سپک تاکرا و ... را نیز انجام دادیم.

به گفته این مسئول تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه صرف شده است.

سال افزون در پایان گفت: در صورت  تامین اعتبار امسال برنامه نوسازی استخر، سالن اختصاصی شطرنج و پیست دوومیدانی مجموعه را نیز آغاز خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۶۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان