//
کدخبر: ۲۶۰۹۱۹ //

‍ جاده «جلالوند ـ ایلام» در صورت تامین اعتبار؛ ترمیم و اصلاح می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: بخش هایی از جاده خراب و آسیب دیده سرفیروزآباد در دهستان جلالوند ـ ایلام در صورت تامین اعتبار ترمیم و اصلاح می شود.

‍ جاده «جلالوند ـ ایلام» در صورت تامین اعتبار؛ ترمیم و اصلاح می شود

 مهندس فریبرز کرمی اظهار داشت: برخی از جاده های اصلی فرعی در استان کرمانشاه نیازمند ترمیم و لکه گیری می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از این جاده های مهم و پرحادثه، جاده سرفیروزآباد به سمت استان ایلام می باشد که برای ترمیم و اصلاح این جاده نیازمند اعتبارات لازم هستیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: متاسفانه در بخش های انتهایی این جاده به ایلام شاهد وضعیت وخیمی هستیم که طرح ترمیم آن را در دستور کار داریم، ولی هنوز هیچ اعتباری برای انجام این کار به این اداره کل تعلق نگرفته .

مهندس کرمی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار، قیر و مواد اولیه را برای ترمیم این جاده تهیه خواهیم کرد و سریعا عملیات ترمیم و اصلاح این جاده را آغاز خواهیم نمود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات این جاده نبود علائم راهداری و هشداری به دلیل سرقت فراوان می باشد  که باعث افزایش تصادفات می گردد و به ویژه رانندگی در شب را برای رانندگان بسیار سخت نموده است.

کرمی گفت: جاده جلالوند که بخش هایی زیادی از آسفالت آن به مرور از بین رفته است متعلق به ۵۰ سال پیش می باشد که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای اصلاح این وضعیت انجام نشده و تصادفات مرگبار زیادی در سالهای اخیر در این محور روی داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان