//
کدخبر: ۲۳۰۷۴۷ //
‍ مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد:

استقرار ۵۰۰ راهدار در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از استقرار ۵۰۰ راهدار بصورت آماده باش در جاده های مواصلاتی استان خبر داد.

استقرار ۵۰۰ راهدار در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس فریبرز کرمی در رزمایش طرح زمستانی پلیس اظهار داشت: تیم های خدمات رسان در طرح زمستانی با هدف تسهیل عبور و مرور و کاهش تلفات جاده ای در ایام زمستان در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

این مسئول  با بیان اینکه ۴۶ راهدارخانه ثابت و سیار در طرح زمستانی راهداری فعالیت می کنند افزود: این راهدارخانه ها برای اسکان موقت در راه ماندگان تجهیزشده است و در حال حاضر ۴۹ اکیپ راهداری در سطح استان مستقر هستند .

کرمی با اشاره به اینکه ۳۷ هزار تن شن و نمک خریداری کردیم و در کل راهدارخانه ها انبار شده اند، گفت: همچنین بیش از ۵۰۰ نفر راهدار به صورت ثابت در کل جاده های مواصلاتی استان مستقر هستند.

وی آغاز فعالیت نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای را همزمان با اولین بارندگی اعلام کرد و بیان داشت: به این منظور کلیه تجهیزات جانمایی شده است اما آنچه همیشه در راهها مشکل ساز بوده است کمبود اکیپ های راهداری در سطح استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: در مجموع برای کل راههای استان به ازای هر ۱۶۵ کیلومتر راه فقط یک اکیپ راهداری فعال داریم و همچنین برای مدیریت راههای بین شهری به ازای هر ۶۲ کیلومتر راه اصلی و شریانی  یک اکیپ داریم که این کار را مشکل می کند

 

وی اظهار داشت: از آنجا که در دمای ویژه ای نمک به انجماد می رسد و در این شرایط دیگر نمک پاشی و تیغه زنی جوابگو نیست لذا لازم و ضروری است پلیس قبل از بارش محدودیت تردد ایجاد کند و به رانندگان تاکید کنند تا با زنجیر چرخ حرکت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان