//
کدخبر: ۲۶۰۴۷۵ //

بازگشایی نمازهای جمعه و جماعات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت : نمازهای جمعه و جماعات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۶ شهرستان استان هرمزگان از این پس برپا خواهد شد.

بازگشایی نمازهای جمعه و جماعات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد عبادی زاده بیان کرد : متاسفانه به واسطه شیوع ویروس کوئید۱۹ نماز جماعت و برنامه‌های معنوی در مساجد تعطیل شده بود و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند" تدابیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا لازم الاجرا است" از تصمیمات این ستاد در تعطیلی مساجد و نماز جمعه تبعیت شد.

وی افزود : براساس اعلام ستاد مدیریت مبارزه با کرونا نسبت به وضعیت سفید بیماری کویید۱۹ در شهرستانهای بستک، بشاگرد،پارسیان،جاسک، خمیر و سیریک لذا نماز جماعت و جمعه در این شهرستان‌ها دایر می‌باشد.

نماینده ولی فقیه ادامه داد : با توجه به اینکه هنوز موضوع شیوع ویروس کوئید ۱۹ منتفی نیست به دست اندرکاران مساجد و مصلی‌ها توصیه می شود که نکات بهداشتی در مساجد را رعایت کنند و تذکر های لازم را ارائه دهند و از نمازگزاران محترم خواهش میشود که نکات بهداشتی را رعایت کرده و با ماسک و دستکش وارد مساجد شوند و برای اقامه نماز در مسجد مُهر و سجاده شخصی به همراه خود داشته باشند.

عبادی در پایان خاطر نشان کرد : در دیگر شهرستان های استان نیز به محض اینکه ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا وضعیت سفید اعلام نمایند مساجد نیز بازگشایی خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۴۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان