//
کدخبر: ۲۴۹۵۴۰ //

ورود سامانه بارشی به کشور طی روز جمعه

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز جمعه خبر داد و اعلام کرد: آسمان تهران در ۳ روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

ورود سامانه بارشی به کشور طی روز جمعه
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی بعدازظهر امروز سامانه بارشی از شرق کشور خارج شده و جو نسبتا پایداری در اکثر مناطق کشور حاکم خواهد شد. برای مناطق شرق و جنوب شرق کشور و استان کرمان وزش باد شدید پیش بینی شده که این وضعیت برای مناطق ذکر شده به جز کرمان تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

روند افزایش نسبی دمای هوا نیز از امروز آغاز شده و تا جمعه تداوم دارد. از اواخر وقت جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری بارش پراکنده باران در شمال غرب آغاز شده که روز شنبه هفته آینده گستره بارش به مناطق غربی، دامنه های زاگرس و البرز جنوبی می رسد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بعدازظهر امروز از ارتفاع امواج در خلیج فارس کاسته شده و دریای عمان به خصوص شرق آن تا پنجشنبه مواج خواهد بود.

 آسمان تهران امروز صاف و غبار محلی همراه با وزش باد موقتی، فردا صاف در بعدازظهر وزش باد و روز پنجشنبه نیز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی شده است. شنبه هفته آینده برای تهران احتمال بارش پراکنده پیش بینی شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان