//
کدخبر: ۲۴۶۶۴۰ //

هشدار وقوع بهمن در جاده چالوس/ ورود سامانه بارشی از شنبه آینده

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به وقوع بهمن طی روز جمعه در جاده چالوس از ورود سامانه بارشی جدید به کشور در شنبه آینده خبر داد.

هشدار وقوع بهمن در جاده چالوس/ ورود سامانه بارشی از شنبه آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان های خراسان های رضوی و جنوبی بارش برف، باران و وزش باد شدید تداوم داشته و به تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می شود.

تا صبح فردا جمعه 9 اسفند استقرار توده هوای سرد در شمال شرق و شرق کشور نیز ادامه دارد و در سایر مناطق تا روز شنبه افزایش نسبی دما پیش بینی شده و در استان های گیلان و اردبیل وزش باد نسبتا شدید جنوبی روی می دهد.

سازمان هواشناسی با پیش بینی ریزش بهمن در جاده چالوس از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز شنبه هفته آینده از سمت شمال غرب و آغاز بارش برف و باران در این مناطق خبر داده است.

روز یکشنبه در مناطق شمال غرب، غرب، استان های واقع در دامنه های زاگررس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز مرکزی بارش برف، باران و وزش باد و در استان های ساحلی دریای خزر بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.

دوشنبه هفته آینده سامانه بارشی در سواحل شرقی دریای خزر، شمال شرق و دامنه های شرقی البرز فعال بوده و سپس از کشور خارج می شود. روز دوشنبه همچنین برای نواری شمالی کشور کاهش دما پیش بینی می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۶۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان