//
کدخبر: ۲۴۶۱۱۰ //

توزیع رایگان کارت شناسایی برق برای کسانی که موبایل ندارند

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان توانیر از توزیع رایگان کارت شناسایی برق در سراسر کشور خبر داد.

 توزیع رایگان کارت شناسایی برق برای کسانی که موبایل ندارند
به گزارش فرتاک نیوز،

هادی مدقق، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان توانیر در رادیو اقتصاد اظهار داشت: هدف از طراحی و توزیع کارت مزبور اینکه مشترکان شناسه قبض خود را مانند یک کارت در اختیار داشته باشند و بتوانند به راحتی قبض خود را پرداخت کنند.

وی اظهارداشت: طرح کارت شناسایی برق اکنون به صورت سراسری در کشور اجرا و هیچ هزینه ‌ای بابت این کارت از مشترکان دریافت نمی‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان توانیر گفت: روی این کارت شناسه 13 رقمی برق مشترکان درج شده است.

وی افزود: مشترکانی که متقاضی باشند یا خود شرکت های توزیع برق تشخیص دهند که در برخی مناطق نیاز به این کارت وجود دارد بدون دریافت هیچ گونه هزینه کارت را در اختیار قرار می دهند.

مدقق اظهارداشت: این طرح در حال حاضر عمومی نشده و افراد متقاضی به شکل حضوری یا تلفنی می توانند نسبت به درخواست کارت شناسایی برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: اکنون بالای 95 درصد مشترکان قبض برق خود را بصورت الکترونیکی دریافت و نسبت به پرداخت وجه برق مصرفی خود اقدام می کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان توانیر ضمن اشاره به روش های مختلف پرداخت قبض برق گفت: پس از حذف قبوض کاغذی برق دارندگان گوشی های هوشمند تلفن همراه وجه قبض خود را از طریق وب سایت ها و دیگر روش ها درحال پرداخت هستند.

وی افزود: افرادی که گوشی هوشمند ندارند می‌توانند از طریق USSD قبض خود را پرداخت کنند اما افرادی که هیچ نوع گوشی در اختیارشان نیست باید شناسه قبض خود را که پیش از این در قبوض کاغذی درج می‌شد به همراه داشته باشند.

مدقق اظهار داشت: برای اینکه این افراد نیز بتوانند از طریق تلفن ثابت و خودپرداخز وجه برق مصرفی خود را پرداخت کنند قرار شد که بر حسب نیاز به این مشترکان کارت شناسایی برق داده شود.

وی ادامه داد: هدف اینکه مشترکان شناسه قبض خود را مانند یک کارت در اختیار داشته باشند و بتوانند به راحتی قبض خود را پرداخت کنند که این طرح اکنون به صورت سراسری در کشور اجرا و بابت آن نیز هیچ هزینه‌ ای از مشترکان دریافت نمی‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۱۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان