//
کدخبر: ۲۴۵۴۷۶ //

ثبت پیمایش آژانس‌های تاکسی تلفنی، شرط دریافت سهمیه سوخت

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از نصب نرم‌افزار پیمایش سوخت در آژانس‌های تحت نظارت شهرداری‌ها و الزام رانندگان بر استفاده از آن خبر داد.

ثبت پیمایش آژانس‌های تاکسی تلفنی، شرط دریافت سهمیه سوخت
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی ضامنی درباره نصب نرم‌افزار پیمایش سوخت در آژانس‌های تحت نظارت شهرداری‌ها و الزام رانندگان بر استفاده از آن، اظهار داشت: با اجرای طرح سهمیه بندی سوخت و بر اساس مصوبات کارگروه مربوطه، دو ماه به آژانس‌های تاکسی تلفنی فرصت داده شد تا جهت برخورداری از سهمیه سوخت، پیمایش خود را به ثبت برسانند.

وی افزود: در این رابطه مقرر گردید آژانس‌های تاکسی تلفنی پس از دو ماه از اجرای طرح، جهت تداوم برخورداری از سهمیه سوخت گزارش عملکرد خود را به صورت بر خط اعلام نمایند. به این منظور زیرساخت لازم برای فعال سازی نرم افزار اختصاصی آژانس‌ها جهت نصب در دفاتر آنها فراهم شده است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور مهم‌ترین موضوع در خصوص سهمیه‌بندی بنزین را، تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش در این گروه‌ خودرویی دانست و افزود: با نرم افزاری که در آژانس‌ها فعال می‌شود ناوگان موظفند پیمایش خود را به سامانه مرکزی تخصیص سهمیه سوخت ارسال کنند و بر همین اساس میزان سهمیه سوخت آژانس‌های تاکسی تلفنی متناسب با میزان پیمایش آنها تعیین می‌گردد.

این مسئول با اشاره به اینکه بستر فعالیت این نرم‌افزار در آژانس‌های زیرمجموعه شهرداری‌ها فراهم است، تاکید کرد: الزام به نصب این نرم‌افزارها از ابتدای اسفند در دفاتر آژانس‌های تحت نظارت شهرداری‌ها اعلام شده است که امیدواریم تا پایان اسفند سال 98 بتوانیم پیمایش آنها را به صورت برخط به وزارت نفت اعلام نمائیم.

ضامنی گفت: با استفاده از این نرم‌افزار تا پایان سال پیمایش این خودروها ثبت و سهمیه سوخت تخصیصی به آنها تا میزان 300 لیتر در ماه متناسب با میزان پیمایش شان خواهد بود. به دلیل افزایش یا کاهش میزان پیمایش و تعداد سرویس‌های فعال در برخی از شهرها این مدل توزیع به عدالت نزدیک‌تر است.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان می‌بایست به منظور اجرای راهکارهای پیش‌بینی شده در خصوص این تغییر رویکرد همکاری نمایند، در غیر این صورت سهمیه سوخت رانندگانی که نتوانند نسبت به ارائه گزارش پیمایش اقدام نمایند حذف خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۴۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان