//
کدخبر: ۲۴۱۵۰۰ //

وام ۷ میلیونی بازنشستگان واریز شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت چهارم وام ضروری ۷ میلیون تومانی خبر داد.

 وام ۷ میلیونی بازنشستگان واریز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 اکبر افتخاری ضمن تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و همزمان با دهه مبارک فجر، نوبت چهارم وام ضروری 7 میلیون تومانی زودتر از موعد به حساب حقوقی بازنشستگان واجد شرایط براساس نوبت بندی صورت گرفته شب گذشته واریز شد.

افتخاری با تأکید بر اینکه خدمت به بازنشستگان کشوری و پیشکسوتان سرزمین بزرگ ایران اسلامی برای من افتخار است، اظهار کرد: از اینکه امروز در جمع خانواده گرانقدر و فرهیخته بازنشستگان هستم بسیار خوشحالم.

وی افزود: البته این مسئولیت بار بسیار سنگینی بر دوش من گذاشته که امیدوارم با  کمک همکاران صندوق و مشورت بزرگان اهل فن به ویژه بازنشستگان متخصص بخشی از دغدغه‌های به حق عزیزان تحت پوشش را رفع کنیم.

افتخاری تصریح کرد: پرداخت وام ضروری بخش کوچکی از خدمات صندوق بازنشستگی کشوری به جامعه یک و نیم میلیون نفری پیشکسوتان کشوری است و ما تلاش می‌کنیم تا این صندوق به جایگاه اجتماعی و اقتصادی مناسب و شایسته شان بازنشستگان برسد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تأکید بر لزوم ایجاد آرامش پیرامون دومین نهاد بزرگ بازنشستگی کشور گفت: فعالیت‌ها و سیاست‌های کلان و کارشناسی باید منسجم و مستمر انجام شود تا به نتیجه لازم برسد. قطعاً فعالیت کردن از جنس اجتماعی و اقتصادی به خصوص با مخاطبان حساس و هوشمندی چون بازنشستگان که خود نخبگان اکنون و مدیران گذشته این کشور بودند باید در فضای تخصصی و به‌دور از تنش و حاشیه انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان