//
کدخبر: ۲۳۷۰۴۳ //
در جلسه ستاد رسانه ای ایام الله دهه فجر عنوان شد :

گفتمان عدالت خواهی و ظلم ستیزی به نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری شده است/ ایجاد ۲۲ کارگروه برای برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر در کرمانشاه

گفتمان عدالت خواهی و ظلم ستیزی به نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری شده است/  ایجاد ۲۲ کارگروه برای برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن موحد مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در جلسه ستاد رسانه ای برگزاری ایام الله دهه فجر  در کرمانشاه که با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی شناسنامه ایران ،و هویت مسلمانان جهان بود که مورد ظلم واقع شدند.

 موحد افزود: قلم باید در خدمت حق خواهی مظلومین در مسیر پیاده کردن احکام الهی باشد و امروز شعارهای خانواده رسانه فراتر از مرزهای جغرافیایی در اقصی نقاط عالم پژواک پیدا کرده است.

 رییس سازمان بسیج رسانه بیان داشت: امروز  ما را به عنوان الگوی ظلم‌ستیزی در جهان قبول دارند، شاید دشمن بر اساس گستردگی رسانه‌ای دسیسه هایی در اختیار داشته باشد ولی حقانیت میان علمداران رسانه‌ای  ما را ندارد.

موحد گفت: گفتمان عدالت خواهی و ظلم ستیزی با کلمه استقامت و به نام سردار شهید نامگذاری شده است.

 وی با اشاره به موضوع هواپیمای اکراینی بیان داشت: اگر  دشمن برای این حادثه ناگوار اشک تمساح می ریزد به دلیل ماهیت ظالمانه آنهاست چرا که نخبگان هسته‌ای ما را حذف کردند سرنشینان هواپیمایی جمهوری اسلامی در خلیج فارس را مظلومانه به شهادت رساندند و در حلبچه هزاران انسان بی گناه و فرهیخته به خاک و خون کشیده شدند آن زمان نظام استکباری و رسانه‌های آنها کجا بودند.

وی افزود: دشمن توان مقابله با سردار سلیمانی در جبهه را نداشت و عده ای بی بصیرت که بر روی چهره انسانی خط می کشند دور از عرف بین‌المللی او را هدف قرار دادند.

 مسئول سازمان بسیج رسانه خاطر نشان کرد:

حاج قاسم سلیمانی به اندازه ظرفیت همه دستگاه‌های فرهنگی کار فرهنگی انجام داد و یک رستاخیز انسانی و همایش با شکوه جهانی در دنیا به راه انداخت.

این مقام مسئول گفت: امروز همه ما  در آستانه دهه فجر در برابر ۲۴۰ هزار شهید گلگون کفن و ۱۷ هزار شهید ترور و اولیای خدا مسئول هستیم و باید از حق و مظلومیت دفاع کنیم.

 موحد افزود: دهه فجر تولد دوباره اسلام است و در طول این سال‌ها در عرصه های مختلف قله  های زیادی را فتح کردیم و امروز نیز باید بر تیرهای زهرآگین رسانه‌ای که مردم را  نشان قرار داده غلبه کنیم و شبهه ها را از بین ببریم و با محوریت خادمان رسانه از فعالان رسانه و خبرگزاری و نشریات می خواهیم که بخشی از کارهای خود را به عنوان دستاوردهای نظام قرار دهند و با ارائه گزارش و خبر سهم بزرگی در اطلاع رسانی داشته باشند و در این مسیر در غالب تیم سه نفره ای از خانه مطبوعات ،بسیج رسانه و شورای تبلیغات اسلامی از افرادی که در دهه فجر انقلاب اسلامی فعالیت و عملکرد موفق تری داشته باشند در روز خبرنگار تجلیل خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه عباس سروری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن اعلام همدردی با جانباختگان هواپیمای اوکراینی حمایت قاطع خود را از اقدامات ارزشمند و آبرومند سپاه پاسداران و پاسخ به جنایتکاران با حمله موشکی که آمریکا را میخکوب کرد اعلام کرد و گفت: سردار سلامی و سردار حاجی زاده شهادت گونه، پهلوانانه و جوانمردانه زیر بار مسئولیت رفتند و عزت و آبرو رابه ارمغان آوردند و مردم همواره پشتیبان این سرداران خواهند بود.

وی افزود: در صددیم روز چهارشنبه همین هفته مراسم ویژه‌ای را در کرمانشاه برای بزرگداشت

 این عزیزان از دست رفته برگزار کنیم و در راستای برنامه های دهه فجر با ۲۲ کارگروه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و باهمکاری حاج حسن موحد مسئول سازمان بسیج رسانه و مسئول کارگروه ارتباطات و اطلاع‌رسانی در این مراسم سعی داریم زحمات امام و  شهدا و اقدامات نظام جمهوری اسلامی را در ۴۰ سال گذشته را برای مردم ایران به نمایش بگذاریم و تنها تلاشمان برای نظام این است که در این موقعیت برای دفاع از شهدا و انقلاب نقش مهمی را ایفا کنیم.

 وی در پایان از برگزاری مراسمی برای بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در روز ۲۲بهمن همزمان با چهلمین روز شهادت این شهید والامقام خبر داد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۰۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان