//
کدخبر: ۲۴۰۶۷۹ //
مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه:

نیکی‌های شما برای آیندگان به یادگار خواهد ماند«آبشار مهربانی»

مراسم گلریزان کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان «هشتم بهمن» سال‌جاری به همت آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه، با حضور انبوه عظیمی از فرهنگیان و دانش‌آموزان در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد.

نیکی‌های شما برای آیندگان به یادگار خواهد ماند«آبشار مهربانی»
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و خیرمقدم به حضور  فرهنگیان و دانش‌آموزان که به صورت خود جوش در این امر خدا پسندانه، یاری به هم وطنان آسیب‌دیده از سیل در سیستان و بلوچستان شتافتند، اظهارداشت: بخشش یکی از صفت‌های خوب خداوند است.

photo_2020-01-27_23-49-56

او افزود: در زلزله آبان  سال 96 همه ما به خاطر داریم از سراسر کشور دست یاری به استان ما سرازیر شد و آلامی بود بر دل‌های آسیب دیده از زلزله، از هم آنجا به خودمان قول دادیم یاری‌رسان هموطنان در آسیب‌ها باشیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در همین هفته مدیران موسسات غیر دولتی هزینه یک مدرسه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را به عهده گرفتند به نام کرمانشاه، افزود: برای یاری رساندن به هموطنان‌مان در سیستان و بلوچستان 20 کانکس جهت آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده، شش کامیون وسائل مورد نیاز دانش‌آموزان و مبالغی پول جمع‌آوری شده، که طی مراحل مختلف به استان سیستان و بلوچستان ازسال می‌شود.

یزدان‌پناه از  تفاهم نامه بسته شده بین خیرین کرمانشاهی برای ساخت یک مدرسه دیگر در روستای سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: نیکی‌های شما برای آیندگان به یادگار می‌ماند، امیدوارم این یادگاری‌ها باقی و ماندگار باشد.

گزارش؛ مهین رحمانی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۶۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان