//
کدخبر: ۲۳۸۷۹۶ //

بازدید از برخی ایستگاه‌های افتتاح نشده خط ۶ مترو

نایب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک گفت: متاسفانه فرایند تایید تضامین ارائه شده از سوی شهرداری به یکی از بانکها با کُندی پیش می‌رود.

بازدید از برخی ایستگاه‌های افتتاح نشده خط ۶ مترو
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین حبیب‌زاده درباره جلسه صبح امروزش با معاونین شهردار تهران، مدیران شرکت مترو، شهردار منطقه ۲ و پیمانکار درباره تکمیل شش ایستگاه خط شش مترو تهران گفت: به منظور بررسی گزارش‌های ارائه شده در خصوص تکمیل ایستگاه‌های خط شش مترو، صبح امروز با حضور مسئولین مربوطه بازدیدی از شش ایستگاهی که هنوز در خط شش افتتاح نشده است، صورت گرفت.

نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه در حال حاضر همه امکانات برای ادامه ساخت و تجهیز شش ایستگاه خط شش مترو تهران آماده است، اظهار کرد: متأسفانه فرایند تأیید تضامین ارائه شده از سوی شهرداری به یکی از بانک‌ها با کُندی پیش می‌رود و اگر این روند ادامه پیدا کند، عملیات تکمیل ایستگاه‌ها شاید ماه‌ها به تعویق بیافتد.

رئیس کمیته نظارت تاکید کرد: در این جلسه از مدیران شهری و بانک عامل خواسته شد تا با سرعت بیشتری نسبت به طی مراحل اداری اقدام کند تا ان‌شالله بتوانیم هر شش ایستگاه را تا پایان فصل بهار به بهره‌برداری برسانیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان