//
کدخبر: ۲۳۱۲۶۱ //
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

رابطه با صفای ایران و عراق تحت هیچ عنوان نباید آسیب ببیند

رابطه بسیار با صفای دو ملت ایران و عراق تحت هیچ عنوان نباید آسیب ببیند، و باید با بصیرت و هوشیاری مانع نقشه‌های دشمنان باشیم.

رابطه با صفای ایران و عراق تحت هیچ عنوان نباید آسیب ببیند
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی« عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام» عصر«۲۳ آذر » در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری، اظهارداشت:  استان کرمانشاه یکی از استان‌ها با سابقه طولانی در تردد زوار عتبات‌عالیات می‌باشد.

وی افزود: در طول ۱۴۰۰سال گذشته ۲ مرز شلمچه و خسروی را برای ارتباط با کشور عراق داشته‌ایم و همواره خسروی مرز اصلی ما برای تردد به کربلا بوده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: مرز خسروی یکی از راحت ترین و نزدیک‌ترین مرزها به کشور عراق و زیارت عتبات‌عالیات و یک مرز بین‌المللی نیز محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت:  راه‌آهن کرمانشاه  فرصت خوبی برای تردد راحتر زوار است و با آینده نگری ۱۰۰ ساله و ماندگار باید به این موقعیت نگاه کرد و در اسرع وقت باید مشکلات آن مرتفع شود.

وی زیارت امام حسین (ع) و راهپیمایی اربعین را یکی از فرصت های ایجاد شده در انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: انقلاب فرصت‌های جدیدی در همه زمینه‌ها برای کشور ایجاد کرده است که عاشورا و زیارت امام حسین(ع) با این عظمت یکی از آنهاست و خدمت به زائران اربعین از برکاتی است که خداوند نصیب ملت ایران و عراق کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: عشق به خاندان عصمت و طهارت و هر قدمی که در مسیر اربعین حسینی(ع) برداشته می‌شود خاری در چشم دشمنان به خصوص کفار و منافقین، آمریکای جنایتکار، بعثی‌های خبیث و دیگر دشمنان ایران اسلامی می‌باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به حوادث اخیر که به دنبال گران شدن بنزین در کشور رخ داد این حوادث را به کف های روی آب تشبیه کرد و افزود: این حوادث حاصل دسیسه‌های شوم دشمنان اسلام بود که با تشر مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم خنثی شد.

وی افزود: از هر اربعینی برای اربعین  سال بعد باید برنامه ریزی کنیم و هیچ‌گاه فکر نکنیم فضای اربعین تمام شده است و تا سال بعد به آن نپردازیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رابطه بسیار با صفای دو ملت ایران و عراق تحت هیچ عنوان نباید آسیب ببیند، و باید با بصیرت و هوشیاری مانع نقشه‌های دشمنان باشیم.

خبرنگار: مهین رحمانی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان