//
کدخبر: ۲۲۹۳۹۰ //
دکتر علیرضا شهرستانی رئیس ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در استان:

حضرت آقا؛ کلید اساسی قفل‌ها را همین امید و امیدواری می‌دانند

دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و رئیس ستاد هماهنگی و برنامه ریزی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در استان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در تمامی زمینه‌ها باید محور برنامه‌ریزی‌های استان شود.

حضرت آقا؛ کلید اساسی قفل‌ها را همین امید و امیدواری می‌دانند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر "علیرضا شهرستانی" رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در نشست تخصصی ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم نقشه راه آینده کشور و منشور عزت، سربلندی و امیدواری به آینده روشن می‌باشد، که حضرت آقا کلید اساسی قفل‌ها را همین امید و امیدواری می‌دانند.

photo_2019-12-04_20-14-54

رئیس ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در استان به اهمیت پرهیز از موازی کاری در این باره اشاره کرد و افزود: برای جلو گیری از موازی کاری و عدم تداخل، برنامه‌های گام دوم صرفاً از طریق این ستاد تبیین، ابلاغ و اجرایی می‌شود.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اهمیت مطالعه عمیق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در این راستا بایسته است، تمامی اعضای محترم ستاد موصوف، بیانیه را عمیقاً مطالعه کرده و عنایت فرمایند که این ستاد صرفاً در جهت تبیین و اجرایی نمودن بیانیه گام دوم می‌باشد و هیچ‌گونه روند سیاسی و انتخاباتی ندارد.

دکتر "علیرضا شهرستانی" ادامه داد: حضرت آقا 40 سال گذشته را یک گام و 40 سال بعدی انقلاب اسلامی را گام دوم می‌دانند، لذا باید توجه نماییم، که خطاب معظم‌له، آحاد مردم و تمامی اقشار مختلف جامعه می‌باشند.

شایان ذکر است که آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه رئیس شورای سیاستگذاری این ستاد برعهده دارد و دکتر علیرضا شهرستانی رئیس ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در استان، دکتر حسن مرادی دبیر ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی تبیین گام دوم و رئیس گروه تلفیق و دکتر حجت‌اله عسکری رئیس دبیرخانه  این ستاد می‌باشند که متشکل از شورای سیاستگذاری، ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی، دبیرخانه ستاد، گروه تلفیق و هشت کار گروه تخصصی می‌باشد.

همچنین کار گروه علم پژوهی، کار گروه معنویت و اخلاق، کار گروه اقتصاد، کار گروه عدالت و مبارزه با فساد، کار گروه بصیرت سیاسی، کار گروه سبک زندگی، کار گروه جوانان و کار گروه رسانه و ارتباطات می‌باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان