//
کدخبر: ۱۱۶۶۳۷ //
دکتر علیرضا شهرستانی:

در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید محرومین طعم شیرین انقلاب را بچشند

در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید محرومین طعم شیرین انقلاب را بچشند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی وقت آن رسیده است که محرومین و مستضعفان جامعه طعم شیرین انقلاب را بچشند.

وی در حاشیه‌ی بازدید حضرت آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه از مسجد امام سجاد(ع) شهرک زین‌العابدین (چمن) و بررسی و رسیدگی به مشکلات این محله، اظهار داشت: نماینده ولی‌فقیه در استان  در راستای آمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران که مهم‌ترین آن تحقق عدالت اجتماعی است، هر هفته از یکی از مساجد مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر کرمانشاه بازدید می‌کنند.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در این  نشست‌ها ضمن حضور نمایندگان مردم این شهرک‌ها و بیان مشکلات و مسایل محله خود، مسوولان ذی‌ربط استان هم برای رسیدگی به خواسته‌های آنان حضور دارند و نماینده ولی‌فقیه ضمن تاکید بر تسریع در روند برطرف شدن مشکلات این مناطق  پیگیر اقدامات انجام شده این مسوولان نیز خواهد بود.

دکتر شهرستانی ادامه داد: مسایلی مانند اشتغال جوانان، وضعیت بد معیشتی، تامین امنیت توسط نیروهای انتظامی، تامین فضاهای آموزشی، تفریحی، فرهنگی و ورزشی، آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها، برطرف شدن مشکلات گازرسانی، آب‌رسانی و برق‌رسانی و فاضلاب‌کشی از جمله  مهم‌ترین خواسته‌ها و شکایات این مردم است که باید بنا به تاکید حضرت آیت‌الله  علما بایستی در اولویت کاری مسوولان قرار بگیرد.

وی افزود: محرومین و مستضعفان بزرگ‌ترین سرمایه و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و مسوولان این نظام نیز وظیفه‌ای بزرگ‌تر از خدمت به آنها و اجرای عدالت اجتماعی ندارند.

دکتر شهرستانی افزود: عمده مشکلات مطرح شده‌ی این شهرک  نیز عبارت از عدم وجود خط اتوبوس شهری، نبود وجود پل عابر پیاده، عدم وجود مدرسه متوسطه اول، نبود وجود روشنایی مناسب در معابر، نبود درمانگاه و خانه بهداشت، نیاز به حمایت بیشتر نیروی انتظامی جهت تامین امنیت، نیاز به اجرای دوربرگردان توسط شهرداری و ... می‌باشد.

گفتنی در این  نشست آیت‌الله محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان نیز حضور داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۶۶۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان