//
کدخبر: ۲۲۵۰۸۵ //

افزایش عوارض طرح ترافیک و احتمال تعطیلی مهدکودک‌ و دبستان‌ها در پی تداوم آلودگی هوا

معاون استانداری تهران با اشاره به تداوم آلودگی هوا از افزایش عوارض محدوده طرح ترافیک و نیم بها شدن بلیت حمل و نقل عمومی خبر داد.

افزایش عوارض طرح ترافیک و احتمال تعطیلی مهدکودک‌ و دبستان‌ها در پی تداوم آلودگی هوا
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد تقی‌زاده صبح امروز  در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران گفت: از فردا بلیت وسایل حمل و نقل عمومی به مدت چند روز نیم بها خواهد شد و عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک نیز تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: اگر شاخص کیفیت هوای تهران بالاتر از عدد ۱۵۰ رفت و در شرایط ناسالم برای همه افراد قرار گرفت، احتمال تعطیلی مهدکودک‌ها و مدارس در مقاطع پیش‌دبستانی و دبستان طی سه روز آینده وجود دارد.

به گفته تقی‌زاده، برای جلوگیری از آلودگی بیشتر هوا در تهران از فردا شب، ورود کامیون‌ها به شهر ممنوع می‌شود و پلیس برخورد جدی‌تری با خودروهای دودزا و موتورسیکلت‌ها خواهد داشت.

معاون استانداری استان تهران تصریح کرد: توصیه ما به مدارس این است که از امروز تا پایان هفته از فعالیت‌های بدنی و ورزش در فضای باز خودداری کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه آلودگی هوا در جنوب و غرب استان تهران بیش از سایر مناطق است، از فردا تا پایان هفته محدودیت‌هایی برای فعالیت صنایع و معادن در این استان خواهیم داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان