//
کدخبر: ۲۱۹۷۱۲ //

پیش بینی باران ۳ روزه در ۱۴ استان

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعد و برق و وزش باد طی امروز، فردا و روز چهارشنبه در ۱۴ استان از جمله تهران خبر داد.

 پیش بینی باران ۳ روزه در ۱۴ استان
به گزارش فرتاک نیوز،

 سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد با گذر موج ضعیفی از روی کشور طی امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و ارتفاعات زاگرش مرکزی در استان‌های لرستان،‌ مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شرقی کرمانشاه،‌ ایلام و غرب اصفهان رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد روی می‌دهد این شرایط در جنوب فارس و غرب هرمزگان نیز پیش بینی می‌شود.

بعدازظهر فردا در جنوب و غرب فارس، بوشهر، ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بعدازظهر روز چهارشنبه این شرایط در جنوب استان فارس، غرب هرمزگان و شمال بوشهر دور از انتظار نخواهد بود. سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده از روز سه شنبه تا اواخر هفته در سایر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف بوده و در نوار شمالی به طور نسبی دما افزیش می‌یابد.

طی روز دوشنبه در شرق و شمالشرق کشور وزش باد شدید و کاهش دما روی می‌دهد که خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقط را در این مناطق به ویژه زابل به دنبال خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان