//
کدخبر: ۲۱۷۰۷ //

۳۶ هزار کلاس درس با زیربنای ۵ میلیون مترمربع توسط خیرین ساخته شد‌

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: براساس آمارها در دولت تدبیر و امید بیش از ۳۶ هزار کلاس درس با زیربنای ۵ میلیون مترمربع ساخته شده است.

۳۶ هزار کلاس درس با زیربنای ۵ میلیون مترمربع توسط خیرین ساخته شد‌

به گزارش فرتاک نیوز، محمدتقی نظرپور صبح امروز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین که در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: براساس آمارها در حال حاضر در سطح کشور کمتر از 100 مدرسه ماندگار وجود دارد.

وی بیان کرد: از خیرین مدرسه‌ساز درخواست داریم علاوه بر ساخت مدرسه بر مقاوم‌سازی و ماندگاری مدارس نیز توجه کنند چراکه مدارس خیرساز باید الگو بوده و بدرخشد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: نگهداری مدارس باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که اعتبارات آموزش و پرورش در این زمینه محدود بوده و خیرین باید در این امر مشارکت جدی داشته باشند.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: براساس آمارها در دولت تدبیر و امید بیش از 36 هزار کلاس درس با زیربنای 5 میلیون مترمربع ساخته شده که از این میزان 30 درصد یعنی 12 هزار کلاس درس توسط خیرین احداث شده است.

نظرپور ادامه داد: در استان قزوین در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید 388 کلاس درس احداث شده که 184 کلاس توسط خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین ساخته شده است.

وی گفت: خیرین مدرسه‌ساز در سطح کشور از سال 84 تا 95 بیش از 2800 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان