//
کدخبر: ۲۱۰۶۸۴ //
‍ ‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال برای طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه هزینه شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: 351 میلیارد و 105 میلیون ریال اعتبار برای طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در هفته دولت هزینه شده است.

بیش از 350 میلیارد ریال برای طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه هزینه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس فریبرز کرمی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت در بیشتر شهرستان‌های استان طرح‌هایی در حوزه راهداری و حمل و نقل افتتاح شد اظهار داشت: شرکت حمل و نقل کالای برون‌شهری جانبازان نیلگون طی این هفته در کرمانشاه افتتاح شد که این پروژه با سرمایه گذاری و هزینه ساخت ۷۰ میلیارد ریالی در مساحت ۵هزار مترمربع با اشتغال زایی مستقیم ۳۰ نفر و غیرمستقیم ۲۰۰ نفر ساخته شده است.

وی عنوان کرد: روکش آسفالت محور سرپل‌ذهاب – تنگه بردعلی(رمپ حسن سلیمان) به طول 8300 متر و روکش آسفالت محور سرپل‌ذهاب – ازگله(چشمه کبود – امام عباس) به طول 8500 متر از جمله طرح‌های افتتاحی در سرپل‌ذهاب است.

کرمی گفت: لکه‌گیری و روکش آسفالت محور اسلام‌آ‌باد غرب به سرمست(محدوده داربادام) به طول 4300 متر، احداث پاسگاه پلیس راه گیلانغرب ‌– کرمانشاه و سایر عملیات‌های پروژه مذکور نیز در گیلانغرب اجرا شده است.

وی با اشاره به طرح‌های اجرا شده در هفته دولت در شهرستان قصرشیرین افزود: روکش آسفالت خروجی پایانه مرزی پرویزخان به طول 1800 متر و عرض 22 متر و روکش آسفالت محور قصرشیرین – سرپل‌ذهاب به طول 4300 متر در این شهرستان انجام شده است.  

کرمی از لکه‌گیری و درزگیری و روکش آسفالت راه‌های حوزه شهرستان کنگاور به طول پنج کیلومتر خبرداد و گفت: روکش آسفالت محور کرندغرب – خسروآباد به طول 9 کیلومتر در دالاهو، احداث پلیس راه حمیل و سایر عملیات‌های پروژه مذکور و احداث و تکمیل راه‌های دسترسی به مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی در محورهای حوزه اسلام‌آباد غرب از طرح‌های دالاهو و اسلام‌آباد غرب بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: لکه‌گیری، درزگیری، آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی، فوکسیل، بتن غلطکی و بازیافت تمامی شهرستان‌های شرق استان کرمانشاه( محور بیستون – صحنه به طول 6500 متر) در هرسین و صحنه نیز از دیگر طرح‌های هفته دولت در این شهرستان‌ها است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۶۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان