//
کدخبر: ۲۰۹۵۲۳ //
‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

کاهش ۳۰ درصدی بارنامه سیمان و کالاهای خاص کرمانشاه

‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از کاهش ۳۰ درصدی بارنامه سیمان و کالاهای خاص در استان خبر داد.

کاهش ۳۰ درصدی بارنامه سیمان و کالاهای خاص کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس فریبرز کرمی اظهار داشت: جلسه هم اندیشی حمل و نقل کالا و به روزرسانی نرخ تن بر کیلومتر انجام گرفت و در آن تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به عدم تمایل به اخذ بارنامه توسط رانندگان و صاحبان کالا در زمینه برخی کالاهای خاص و کم ارزش همچون کاه، چوب، شن، ماسه پوکه معدنی، آجر، یونجه، چغندرقند، سبدظروف خالی و… اشاره و عنوان کرد: تعرفه حمل کالاهای ذکر شده برای انواع ناوگان با کاهش ضریب ۳۰ درصدی نسبت به کالای تجاری لحاظ شده و در صورت نیاز و درخواست انجمن صنفی به اضافه شدن اقلام کالای دیگر موضوع مورد بررسی و به لیست اضافه خواهد شد.

وی به رقابت کارخانه های سیمان استان کرمانشاه با کارخانجات سیمان استان های همجوار و جلوگیری از پوشش بارنامه این محموله و از دست نرفتن بازار رقابت این نوع کالا اشاره و تاکید کرد: مقرر شد تعرفه حمل این اقلام برای انواع ناوگان با کاهش ضریب ۳۰ درصدی نسبت به کالای تجاری اعمال شود.

کرمی با ارائه گزارشی از عملکرد گشت دروازه ای مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و ادارات تابع شهرستان ها اشاره و بیان کرد: از اول مرداد الی ۲۳ مرداد  تعداد ۱۸۴ مورد از ناوگان عمومی برون شهری بازدید شده که با توجه به مثبت بودن نتیجه گشت مقرر بر استمرار بازرسی ها شد.

وی به تخلفات عدیده شرکت های خارج استان  اشاره و عنوان کرد: مقرر شد رانندگانی که به منظور دریافت برنامه برای محمولات استان به شرکت ها مراجعه کنند و تخلفات احتمالی آنان به کمیسیون ماده ۱۱ ارجاع شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: به منظور راستی آزمایی گزارش شرکت هادر مورد مبالغ پرداختی به رانندگان مقرر شد انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا شهرستان کرمانشاه لیست رانندگان مربوطه را به اداره کل حمل و نقل کالا به منظور اقدامات بعدی اعلام کنند.

کرمی بیان کرد: مقرر شد سقف صدور حواله لاستیک حمایتی برای انجمن های صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل کالا سطح استان با لحاظ کارکرد به ۱۲ حلقه افزایش پیدا کند.

مهندس کرمی اظهار داشت: شرکت ها و موسساتی که تخلفشان برای انجمن های صنفی شرکتها و موسسات محرز شده، عملکردشان به واحد بازرسی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارائه و نتیجه آن برای برخورد جدی به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات مربوطه ارجاع می شود‍.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۵۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان