//
کدخبر: ۲۰۷۷۶۱ //

برگزاری "جشن عاطفه‌ها" در ۲ مقطع زمانی

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد، زمان برگزاری جشن‌ عاطفه‌ها با هدف تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند در سال تحصیلی ۹۸ -۹۹ را در دو مقطع زمانی شهریور و مهر ماه اعلام کرد.

برگزاری "جشن عاطفه‌ها" در ۲ مقطع زمانی
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: امسال نیز همانند سنوات گذشته این جشن با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود و از یک ماه گذشته جلسات متعددی در باره زمان برگزاری جشن عاطفه‌ها برگزار و تمهیدات لازم برای این مراسم پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد افزود: در همین زمینه بنا داریم جشن عاطفه‌ها را در دو مقطع زمانی برگزار کنیم که مرحله اول این جشن در تاریخ 15 تا 20 شهریور ماه و مرحله دوم 15 تا 20 مهر ماه برگزار خواهد شد.

عسگریان تصریح کرد: در مرحله اول از جشن عاطفه‌‌ها که از پانزدهم تا بیستم شهریور برگزار خواهد شد در واقع از کمک خیرین و خیریه‌ها استفاده و لوازم‌التحیر و کیف و کفش دانش‌آموزان تهیه خواهد شد و بنا داریم پیش از آغاز سال تحصیلی جدید اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان را در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار دهیم.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گفت:‌ مرحله دوم از جشن عاطفه‌ها نیز پانزدهم تا بیستم مهر ماه در تمامی مدارس سطح کشور برگزار خواهد شد.

عسگریان یادآور شد: سال گذشته در بخش جشن عاطفه‌ها شاهد 71 درصد رشد نسبت به سال 96 بودیم و پیش‌بینی می‌کنیم امسال نیز شاهد رشد کمکهای مردمی باشیم.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۷۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان