//
کدخبر: ۱۲۶۵۷۶ //

یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در جشن عاطفه جمع آوری شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران از کمک های نقدی یک میلیارد و 860میلیون تومانی خیرین و مردم در مرحله نخست جشن عاطفه ها در پایتخت خبر داد.

یک میلیارد و 800 میلیون تومان در جشن عاطفه جمع آوری شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا شیران با بیان اینکه جشن عاطفه ها از 14شهریورماه آغاز و تا پایان مهرماه ادامه دارد، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها 11 مهرماه سال جاری در مدارس برگزار و در این روز کمک های نقدی و غیرنقدی دریافت و به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: خیران می توانند در جشن عاطفه ها کمک های غیر نقدی خود را شامل لوازم التحریر، پوشاک و کمک های نقدی خود را به پایگاه های کمیته امداد سراسر استان تهران اهدا کنند.

شیران گفت: مردم نوع دوست استان تهران در مرحله اول جشن عاطفه ها یک میلیارد و 860 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند که این مبلغ آمار اولیه جشن عاطفه ها در استان تهران است.

وی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت اشاره و بیان کرد: در حال حاضر 11 هزار و 334 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و یک هزار و 933 دانشجو در استان تهران از خدمات تحصیلی و آموزشی کمیته امداد بهره مند می شوند.

شیران ضمن تشکر از همراهی خیران و نیکوکاران در کمک به نیازمندان گفت: خیران می توانند از طریق سامانه تلفنی 7355 و درج عدد 16، سامانه نیکوکاری #021*8877*، اپلیکیشن های سنا، بله، سکه، آپ و دستگاه های خودپرداز بانک ها و همچنین مراجعه به سایت امداد به نشانی www.emdad.ir کمک های خود را به جشن عاطفه ها پرداخت کنند.

بر این اساس جشن عاطفه ها 14شهریور تا پایان مهرماه در سطح استان تهران برگزار می شود که از مجموع 206 پایگاه در سطح استان تهران 89 پایگاه در سطح شهر تهران، ری و شمیرانات فعال است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۵۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان