//
کدخبر: ۲۰۵۳۸۲ //

امکان بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین وجود دارد!

استاندار کرمانشاه گفت: در حالت خوش‌بینانه فکر می‌کنم تا قبل از برگزاری مراسم اربعین مرز خسروی بازگشایی شود. مراسم اربعین می‌تواند به رونق گردشگری مذهبی و اوضاع اقتصادی در استان کمک می‌کند.

امکان بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین وجود دارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند در گفت‌وگو با خبرنگار، با اشاره به اهمیت بازگشایی مرز خسروی در آستانه برگزاری مراسم اربعین اظهار کرد: تا این لحظه بازگشایی این مرز نهایی نشده است اما امیدواریم که اقدامات لازم برای استفاده و عبور زائران از مرز خسروی فراهم شود.

استاندار کرمانشاه گفت: در حالت خوش‌بینانه فکر می‌کنم تا قبل از برگزاری مراسم اربعین مرز خسروی بازگشایی شود. مراسم اربعین می‌تواند به رونق گردشگری مذهبی و اوضاع اقتصادی در استان کمک ‌می‌کند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های برای بازگشایی مرز خسروی خوشبختانه تاکنون نتایج مثبتی به همراه داشته است، افزود: با توجه به حذف ویزا و فراهم آمدن شرایط آسان‌تر برای اعزام به عتبات عالیات، پیش بینی می‌شود امسال تعداد زوار در مراسم اربعین حسینی بیشتر از سال قبل باشد.

بازوند با بیان اینکه هم اکنون روزانه حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر از این مرز تردد می‌کنند، اظهار کرد: امسال ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های اربعین در استان اختصاص یافت که در بودجه سالانه استان لحاظ شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۳۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان