//
کدخبر: ۲۰۵۰۳۷ //

ماجرای عکس جعلی درگیری در شورای شهر قزوین

عضو شورای شهر قزوین با گلایه از شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر درگیری اعضای شورای شهر گفت: شاید اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما در کمال احترام و همکاری بیان شد به علاوه این که به نظر بنده درافشان مدیر مناسبی برای شهر قزوین بود.

 ماجرای عکس جعلی درگیری در شورای شهر قزوین
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید دقیقی، عضو شورای شهر قزوین گفت: شیطنت و سوءنیت عده‌ای برای ما ثابت شده است و همین افراد در بازده‌های زمانی مختلف تلاش کردند تا به نحوی به فعالیت شورا ضربه بزنند و امروز هم با انتشار شایعاتی در مورد درگیری در شورا سعی دارند به اهدافشان دست پیدا کنند.

وی بیان کرد: چندی قبل عکسی از مصدومیت بنده در بازی برای تیم تراکتورسازی تبریز مقابل العین منتشر شد و عناوینی چون درگیری در شورای شهر به آن داده شد که صحت ندارد البته بنده افتخار می‌کنم که آن روز با ورزش برای دفاع از کشور حاضر شدم و امروز در عرصه دیگری در حال همین کار هستیم.

این عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: ورزشکار در ایران قبل از آموزش فنون و شیوه‌های ورزش باید اخلاق ورزشی را بیاموزد و ما نیز از اساتید بزرگ ورزشی خود این موارد را آموخته‌ایم و به کار بردن عناوینی چون دعوا و درگیری‌های لفظی دور از شان بنده و همکارانم در شورای شهر است.

دقیقی افزود: البته منکر این مسئله نمی‌شویم که شورای محل تضارب آرا است و همین اختلاف نظرها قطعا موجب رشد و شکوفایی در شهر می‌شود ولی احترام و رعایت همکاری بسیار برای ما حائز اهمیت است.

وی اظهار داشت: دامن زدن به این شایعات در فضای مجازی نه تنها کمکی به برطرف کردن مشکلات شهر نخواهد کرد بلکه موجب هدر رفت وقت و هزینه شورا برای اصلاح این شایعات می‌شود.

درافشانی مدیر خوبی برای مجموعه شهری است

عضو شورای شهر قزوین تاکید کرد: انتخاب درافشانی به عنوان سرپرست شهرداری قزوین در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای جلوگیری از ایجاد مشکلات برای شهر و حفظ وضعیت موجود انجام شد و به نظر بنده ایشان بهترین انتخاب برای این سمت بود.

دقیقی گفت: من به عنوان یک عضو شورا سعی کردم بهترین انتخاب را انجام دهم و امروز هم برای این که کار مردم زمین نماند از بین گزینه‌های موجود سعی کردم پاک دست‌ترین و صادق‌ترین فرد را انتخاب کنم.

وی افزود: نگاه ما به سرپرست شهرداری تنها تخصص محور نیست چرا که برای فعالیت‌های تخصصی معاونت‌های تخصصی در شهرداری وجود دارد و از این به نظر بنده وی می‌تواند مدیر مناسبی برای مجموعه مدیریت شهری در قزوین باشد.

این عضو شورای شهر قزوین اظهار داشت: برای مدیریت درست در یک مجموعه لزوما تخصص در آن مطرح نیست و این که فرد به مهارت‌ها و فنون مدیریت تسلط داشته باشد می‌تواند اثرگذاری خوبی داشته باشد.

دقیقی عنوان کرد: پاک‌دستی، صداقت، رعایت اصول اخلاقی و مدیریت توانمند از ویژگی‌هایی است که در مدت همراهی و همکاری ایشان در مجموعه شهرداری از درافشانی دیدیم و همین مسئله موجب شد برای انتخاب ایشان اصرار داشته باشم.

زمان شهرداری صفری قزوین مسیری رو به توسعه داشت

این عضو شورای شهر قزوین در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار داشت: اگر بخواهیم نگاه منصفانه‌ای به مجموعه مدیریت شهری در دو سال گذشته داشته باشیم می‌بینیم مدیریت شهری در تمام این مدت به سمت پیشرفت حرکت کرده است و زمان مدیریت صفری قزوین مسیری رو به توسعه داشته است.

دقیقی بیان کرد: زمانی که صفری را انتخاب کردم معتقدم بودم بهترین انتخاب در زمان ممکن انجام شد و امروز هم از بابت این انتخاب پشیمان نیستم و معتقدم شهرداری قزوین در دو سال گذشته به خوبی اداره شد.

وی افزود: اگر چه در این دو سال مشکلات اقتصادی فراوانی در شهرداری قزوین دیده شد اما حقوق کارکنان 2 هزار و 500 نفره شهرداری قزوین هیچ وقت معوق نبود.

عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: در این مدت پروژه‌‌های بزرگ مقیاس خوبی در استان آغاز و بخشی از آن به ثمر نشست که نشان از مدیریت درست در شهر دارد و امیدواریم شهردار بعدی نیز به خوبی بتواند این روند را اجرایی کند.

گزینه‌های شهرداری در قزوین بررسی می‌شود

این عضو شورای شهر قزوین گفت: در مدت سرپرستی درافشانی عملکرد و همچنین گزینه‌های دیگر شهرداری قزوین مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دقیقی افزود: در این مدت شورای شهر به‌دنبال انتخاب بهترین فرد برای مدیریت شهری است و اجازه نمی‌دهیم سیاست بر مصلحت شهر پیشی بگیرد.

این عضو شورای شهر قزوین همچنین خاطرنشان کرد: گزینه‌های دیگر نیز به خوبی بررسی می‌شود و قطعا بهترین فرد برای شهرداری قزوین انتخاب می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۰۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان