//
کدخبر: ۲۰۲۹۶۹ //
بالاخره ما که متوجه نشدیم،

استاندارکرمانشاه؛ نیروهای بومی را انتخاب کند یا غیر بومی!

انتصابات در استان کرمانشاه یکی از وقت گیرترین و چالش برانگیزترین موضوع ها می باشد.

استاندارکرمانشاه؛ نیروهای بومی را انتخاب کند یا غیر بومی!
به گزارش فرتاک نیوز،

حکایت تلخ انتصاب در مناصب مدیریتی کرمانشاه، هم چون کلاف سردرگم به راه خود ادامه میدهد ومعلوم نیست چرا باید برای یک انتصاب معمولی، مدیر ارشد استان باید به هزاران نفر پاسخ دهد!

بالاخره ما متوجه نشدیم که استاندارکرمانشاه، از نیروهای بومی استفاده کند یا نه؟!

 

البته این نوشتار دلیلی براین نیست که بخواهیم نسبت به برخی از انتقادات که متوجه استاندار و تیم مدیریتی استان می باشد، چشم پوشی نماییم، آن انتقادات در جای خود محفوظ است، ولی سوال اینجاست که چرا برخی از رسانه ها هر کاری مهندس بازوند انجام میدهد، حتی اگر درست هم که باشد، انتقاد می کنند، ودر سویی دیگر، موافقانی وجود دارد که هر اقدام مهندس بازوند راحتی اگر اشتباه باشد، «به به» و «چه چه» راه میندازند؟!

 

به راستی پایه و اساس این گونه رفتارها چه می باشد؟ چرا خیلی از انتقادات و حمایت ها باید مبنایش ارتباطات باشد، نه عملکرد؟!

اینکه برای تاختن به مهندس بازوند بخواهیم یک مدیر جوان را بهانه قرار دهیم و به او حمله کنیم، چه عاید ما می شود؟!

 

سعید سلیم ساسانی و امثالهم، تا به یک بلوغ مدیریتی در استان رسیده اند، از پول بیت المال برای آنها هزینه شده است، نمی شود که یک شبه بخواهیم هر آن کس که مورد توجه استاندار می باشد را مورد حمله قراردهیم ، برخی از منتقدین استاندار، گویا تنها دنبال بهانه ای هستند که صدای خود را بلند کنند  و یک تصمیم دیگر را اشتباه جلوه دهند!

 

استاندار همین که می خواهد یک نیروی کرمانشاهی را معرفی نماید، یعنی یک گام رو به جلو و نباید شمشیر را از رو بکشیم و شرایط را برای ورود نیروهای غیربومی فراهم نماییم.

 

جان کلام این که برای تسویه حساب های شخصی، مسیرهای خوبی را انتخاب نمی کنیم و ای کاش معیار انتقادات و حمایت های چشم بسته را متوجه می شدیم تا یکبار برای همیشه تکلیف خود را می دانستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۹۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان