//
کدخبر: ۲۰۱۳۸۸ //

ارسال پیامک‌های "کارت بلیت خبرنگاری"از فردا

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری از ارسال پیامک کارت بلیت برای 800 نفر از خبرنگاران در مرحله اول خبرداد.

ارسال پیامک‌های "کارت بلیت خبرنگاری"از فردا
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد خوانساری  در مورد آخرین وضعیت صدور کارت بلیت برای خبرنگاران با بیان اینکه از فردا چهارشنبه تا شنبه هفته آینده پیامک‌های دریافت کارت بلیت برای خبرنگاران متقاضی که صلاحیت آنها تایید شده است ارسال خواهد شد، گفت: متاسفانه شاهد افزایش چشمگیر هزینه‌های چاپ بودیم که این مسئله سبب به تعویق افتادن زمان توزیع کارت بلیت های ویژه خبرنگاران شد که خوشبختانه این مشکل مرتفع شد.

وی در مورد روش توزیع این کارت بلیت‌ها  با بیان اینکه سه روش برای دریافت کارت بلیت پیشنهاد  شده  که در نهایت روش اتخاذ شده اطلاع‌رسانی می‌شود گفت: برخی کارشناسان پیشنهاد داده‌اند که کارت بلیت‌ها به سازمان حمل و نقل  منتقل و در آنجا توزیع شود، همچنین پیشنهاد شد که در سه  ایستگاه مترو میدان امام خمینی(ره)، صادقیه و گلبرگ این کارت‌ها توزیع شود و یا  خبرنگاران متقاضی با پرداخت هزینه پست کارت بلیت را درب منزل یا محل کار دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول برای ۸۰۰ خبرنگاری که همزمان با طرح ترافیک ثبت‌نام کرده‌اند پیامک ارسال می‌شود، گفت: متاسفانه رسانه ها در نظر داشتند که اسامی مابقی کادر رسانه شان را به عنوان خبرنگار قید کنند که در بررسی ها این مسئله احصاء و اسامی این افراد رد شد.

خوانساری  با بیان اینکه به نظر می رسد تا دو هفته آینده و با حل مشکل چاپ کارت بلیت‌ها پرونده توزیع کارت بلیت خبرنگاری در سال ۹۸ بسته شود گفت:  طی هفته آینده  نیز پیامک دریافت کارت بلیت خبرنگاری برای ۱۳۰۰ نفر دیگر  ارسال خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۳۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان