//
کدخبر: ۲۰۱۰۱۵ //

آغاز ثبت نام تا ۳ مرداد ۹۸ برای وام ۲۰ میلیونی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری

ثبت نام وام 20 میلیون تومانی ازدواج برای 1500 نفر از فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از امروز (یکشنبه) در سایت این صندوق به نشانی cspf.ir آغاز و به مدت 11 روز ادامه دارد.

 آغاز ثبت نام تا 3 مرداد 98 برای وام 20 میلیونی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری
به گزارش فرتاک نیوز،

ثبت نام مرحله دوم وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای آن دسته از افرادی که عقد آن ها در سال 97 یا در سه ماهه نخست سال 98 ثبت شده باشد، از امروز و همزمان با میلاد مسعود امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آغاز شده و تا ساعت 24 روز پنجشنبه 3 مردادماه 98 در سایت صندوق به نشانی cspf.ir ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، وام 20 میلیون تومانی ازدواج برای 1500 نفر از فرزندان بازنشستگان براساس اولویت تعلق خواهد گرفت که پس از احراز شرایط لازم، فقط به حساب متقاضی (بازنشستگان و موظفین (همسر بازنشسته) مشترک صندوق) در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی دریافت می نماید، واریز خواهد شد.

گفتنی است، متقاضیانی که در دور قبل ثبت نام کرده اند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

پرداخت اقساط این وام، 60 ماهه با کارمزد سالیانه 8 درصد است و مبلغ اقساط (اصل +کارمزد) ماهیانه 4 میلیون ریال خواهد بود که از حقوق فرد متقاضی کسر می شود. همچنین پس از اتمام مهلت ثبت نام، میزان حقوق بازنشسته مورد بررسی قرارگرفته و اولویت بندی بر اساس کمترین میزان حقوق دریافتی بازنشستگی انجام و اسامی 1500 نفر وام گیرنده در سایت صندوق بازنشستگی کشوری قابل دسترس خواهد بود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان