//
کدخبر: ۱۹۹۸۰۰ //

سقف کسری خدمت طرح شهید علم الهدی چقدر می‌باشد؟

برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی نیز درباره سقف کسری خدمت طرح شهید علم الهدی سوال دارند که بهتر است بدانند: مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، افرادی که در طرح شهید علم الهدی بوده‌اند، سالی سه ماه می‌توانند کسری خدمت دریافت کنند که سقف این طرح ۱۹ ماه می‌باشد

 سقف کسری خدمت طرح شهید علم الهدی چقدر می‌باشد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

برخی از سربازان خدمت وظیفه عمومی با مدرک لیسانس که تحت پوشش کمیته امداد می‌باشند و حقوقشان افزایش پیدا نکرده، درباره افزایش حقوق خود سوالاتی دارند که در این گزارش پاسخ خواهیم داد.

 بر اساس قوانین؛ این دسته از سربازان که تحت پوشش کمیته امداد می‌باشند، باید موضوع خود را از کمیته امداد مرکزی پیگیری کنند.

همچنین؛ بسیاری از سربازان معاف از رزم که دارای مدرک لیسانس می‌باشند، درباره درجه‌ای که قرار است به آن‌ها تعلق گیرد سوالاتی دارند که بهتر است بدانند: درجه براساس نیاز یگان است و به معاف از رزم پایین‌ترین درجه هر سطح را میدهند.

گفتنی است؛ برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی نیز درباره سقف کسری خدمت طرح شهید علم الهدی سوال دارند که بهتر است بدانند: مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، افرادی که در طرح شهید علم الهدی بوده‌اند، سالی سه ماه می‌توانند کسری خدمت دریافت کنند که سقف این طرح ۱۹ ماه می‌باشد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۸۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان